Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[myReact/feat] Bookmarks als eerste tonen

Pagina: 1
Acties:

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 18:53

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Topicstarter
Momenteel is het in myReact zo dat eerst de custom fora en dan de bookmarks getoond worden. Het eerste wat ik nu doe als ik myReact open is naar beneden scrollen om m'n bookmarks te checken. Hierom zou ik het erg handig vinden als het mogelijk zou zijn om de bookmarks als eerste te tonen en dan pas de custom fora. Idealiter is de volgorde waarin de verschillende 'blokken' getoond worden geheel instelbaar via je voorkeuren.

[ Voor 14% gewijzigd door Dricus op 20-07-2009 14:39 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:25

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dus zoals in Jazzy in "[Feat] In MyReact het eigen profiel kunn..."?

Dat zou ik ook wel handig vinden inderdaad.

[ Voor 19% gewijzigd door Dirk op 20-07-2009 14:47 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Dricus

Dricus

Topicstarter
Zo inderdaad. Ik had uiteraard wel eerst de search gebruikt om te kijken of dit niet al eerder was voorgesteld, maar ik heb me daarbij beperkt tot het kijken naar de topic titels en startposts. De suggestie van Jazzy was me dus ontgaan :).

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:31

Haan

dotnetter

Ik weet niet wat je bedoelt met 'custom fora', maar de bookmarks staan toch al boven aan? Zie ook de screenshot uit het topic dat DirkW aanhaalt:
Afbeeldingslocatie: http://i84.photobucket.com/albums/k6/stoppen/Knipsel.jpg

Zo is het bij mij ook ingedeeld. Eerst Bookmarks, dan Active Topics en daarna je Posthistory.

Ben het wel met je eens dat het een leuk idee is om de volgorde van die dingen instelbaar te maken, net als op de Frontpage nu ook al het geval is. Ik zou dan bijv. de Posthistory bovenaan zetten :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Haan schreef op maandag 20 juli 2009 @ 14:54:
Ik weet niet wat je bedoelt met 'custom fora', maar de bookmarks staan toch al boven aan? Zie ook de screenshot uit het topic dat DirkW aanhaalt:
[afbeelding]

Zo is het bij mij ook ingedeeld. Eerst Bookmarks, dan Active Topics en daarna je Posthistory.
Via je voorkeuren kan je 3 forums instellen die je op je myreact pagina wilt hebben :)

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

De mogelijkheid tot zelf sorteren zoals op de FP lijkt mij ook zeer prettig. :) Nu heb ik Custom fora en Bookmarks altijd dicht staan omdat ze anders het belangrijkere werk 'in de weg' staan. De AT en PH gebruik ik gewoon veel vaker.

Wat ik nu doe is naar myReact toesurfen, wachten tot de pagina enigszins geladen is en meteen scrollen of op End drukken. Elke keer als ik naar die pagina toe ga. ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:31

Haan

dotnetter

Erkens schreef op maandag 20 juli 2009 @ 14:56:
[...]

Via je voorkeuren kan je 3 forums instellen die je op je myreact pagina wilt hebben :)
Zo kom je na 5 jaar toch nog weer nieuwe dingen tegen 8)7 Leuke feature, maar die komt inderdaad beter tot z'n recht als het helemaal onderaan de pagina staat :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Haan schreef op maandag 20 juli 2009 @ 15:11:
[...]

Zo kom je na 5 jaar toch nog weer nieuwe dingen tegen 8)7 Leuke feature, maar die komt inderdaad beter tot z'n recht als het helemaal onderaan de pagina staat :)
Dat is dus jouw mening, ik zelf heb die liever bovenaan staan, daarom heb ik ze erin staan om snel die forums te bekijken (dat is eigenlijk het enige waarvoor ik op de myreact-pagina kom). Dus zelf de indeling van die pagina te beheren zou erg mooi zijn (kan er ook meteen wat zooi vanaf) :)

• Dricus

Dricus

Topicstarter
Misschien is het dan handig om de titel van dit topic te hernoemen naar '[myReact/feat] Volgorde blokken in myReact configureerbaar maken' aangezien verschillende mensen verschillende wensen hebben qua volgorde.

[ Voor 3% gewijzigd door Dricus op 20-07-2009 15:44 ]

Pagina: 1