Toon posts:

[PW] hoe zoeken op gedetaileerde specificaties?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
in de specificaties van de bijvoorbeeld moederboarden staat bijvoorbeeld vermeld wat voor een LAN aansluiting een moederboard heeft en ook hoeveel. Ook staat er bijvoorbeeld hoeveel PCI sloten een moederboard heeft etc.

Hoe kan je nu zoeken op basis van deze uitgebreide specificaties?

Bij verschillende categorieen staat er aan de rechterkant wel een lijst met extra filters, maar daar kan je niet op aantal filteren.

Als je de gewone zoekterm gebruikt om bijvoorbeeld 2x 1Gbps in te vullen dan komen ook moederboarden met 2x PCIe sloten naar boven die ook een 1Gbps aansluiting hebben.

Het zou dus "handig" zijn om nog gedetaileerder op specificatie's te kunnen zoeken. Kan dit momenteel? welke trucks zijn er om dit voorelkaar te krijgen?

(zoals jullie zulen begrijpen ben ik op zoek naar moederboarden met 2 Gigabit netwerkaansluitingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:20

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Vragen om meer gedetailleerde filteropties :) Wat dat betreft zit je hier dus op de goede plaats, nu is het enkel nog wachten op een PW-medewerker die het met je eens is en de tijd en mogelijkheden heeft om dit voor je aan te passen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Op dit moment kan dat nog niet. Je voorstel is erg goed en ook zeker een functie die wij op de todo hebben staan. Op dit moment zitten we in een vroeg stadium van de ontwikkeling van Pricewatch versie 3, waar de genoemde functie waarschijnlijk wel in zal zitten. Je zult de komende maanden de Pricewatch dus nog even in de gaten moeten houden :).

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tsja ... success dan maar ...

Ik ben ook nog even creatief bezig geweest en ik kwam met deze google oplossing:

site:tweakers.net/pricewatch/ "2x LAN 1Gbps" moederborden "Verbinding (LAN)" socket AM2

Geeft 36 moederborden met 2 1Gbps LAN aansluitingen met een AM2 socket. Dus dat is dus ook een manier om het te doen :-)

Maar misschien is er een beter query, of staan er nog ergens handig hints om slimmer met google over de specs te kunnen zoeken?

En ... staat er ergens stiekum al een pricewatch 3.0 beta (of zelfs alpha) op een server waar we bij kunnen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 21:30:
Tsja ... success dan maar ...

Ik ben ook nog even creatief bezig geweest en ik kwam met deze google oplossing:

site:tweakers.net/pricewatch/ "2x LAN 1Gbps" moederborden "Verbinding (LAN)" socket AM2

Geeft 36 moederborden met 2 1Gbps LAN aansluitingen met een AM2 socket. Dus dat is dus ook een manier om het te doen :-)

Maar misschien is er een beter query, of staan er nog ergens handig hints om slimmer met google over de specs te kunnen zoeken?

En ... staat er ergens stiekum al een pricewatch 3.0 beta (of zelfs alpha) op een server waar we bij kunnen? 8)
Nee die is er niet, de schermontwerpen zijn zelfs nog niet klaar :)

Bericht hierboven