Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Reacties die pas veel later zichtbaar zijn.

Pagina: 1
Acties:

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:51

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Topicstarter
Het lijkt er op dat reacties niet meer direct online komen.
Heb er vandaag speciaal op gelet bij het reageren op Topener, maandag 20 juli 2009 10:05 in het PayPal artikel.
Daar stond alleen nog de reactie van latka, maandag 20 juli 2009 10:13 onder toen ik reageerde met een post met datum maandag 20 juli 2009 10:27.
Ook na het geven van [Ctrl] + [F5].
Die kwam ook als 2e onder die van Topener te staan.
Later zag ik dat er ineens 3 posts tussen die van latka en mij staan.
Zo lijkt mijn post overbodig en is ook zonde voor de tijd die er aan besteed is.
Had dit verschijnsel het al eerder opgemerkt vandaar mijn aandacht er voor bij deze post.

Wil nog best zo af en toe reageren alleen het moet wel zinvol blijven.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:25

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
En je bent niet 5 minuten bezig geweest met schrijven? Want zoveel tijd zit er tussen de andere reacties en de jouwe. Zo niet, dan is het een zaak voor de devvers, daar kunnen de mods niets aan doen.

Overigens vinden we dubbelposten binnen 5 minuten ook nog gewoon acceptabel.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-11 10:19

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Komt me wel bekend voor. Je schrijft een reactie die na het submitten direct onder het oorspronkelijke bericht terecht komt en bij nogmaals F5'en blijken er nog 3 reacties tussen te zitten. Het lijkt er inderdaad op dat de reacties niet lekker refreshen.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Volgens mij wordt bij het plaatsen van je eigen reactie letterlijk jouw reactie tussengevoegd maar worden niet alle nieuwe reacties die in de tussentijd geplaatst zijn opgehaald.

Hoe dan ook klinkt dit als een bugmelding en daar hebben we een ander subforum voor. Een move → Lieve Devvers dus. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:51

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Topicstarter
Vijf minuten is wel wat lang voor mijn post. Stukkie knip&plak, tag voor en achter, twee zinnen.
Zal de volgende keer direct na een reactiepost F5 doen. Weet nl niet zeker of ik dat nu wel gedaan had.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:08

MsG

Forumzwerver

Dit verschijnsel had ik ook wel eens. Echter merkte ik dat vooral op het forum en niet zozeer de frontpage.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

MsG schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 00:33:
Dit verschijnsel had ik ook wel eens. Echter merkte ik dat vooral op het forum en niet zozeer de frontpage.
Dan deed je gewoon lang over het typen en kwamen er diverse andere tussendoor. Voor de FP geldt het gedrag dat Cloud beschrijft en is het dus eigenlijk geen bug.
Pagina: 1