Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FP/bug] Advertentie niet te selecteren bij userrating

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:21

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Topicstarter
Hallo,

Enige tijd geleden heb ik van Bliksemsss een tweetal reepjes Kingston Valueram DDR2 gekocht van 2gb.
Eerste setje gaf meteen problemen, en is netjes omgeruild door bliksemsss.

Tweede setje gaf pas na langere tijd problemen, en hier wou ik bliksemsss niet mee lastig vallen. Heb dus zelf een RMA aangevraagd bij Kingston.
Wat blijkt; reepjes zijn nep! Ben ik dus mooi mee in de aap gelogeerd...

Echter; ik kan hier geen userrating van toevoegen, omdat dit product niet meer in de lijst voorkomt.
In mijn ogen echter wel nuttige informatie, dus hoe kan ik deze op een andere wijze delen?

[ Voor 3% gewijzigd door MikeyMan op 20-07-2009 10:30 ]

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-11 15:38

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

.
offtopic:
verkeerd gepost

[ Voor 191% gewijzigd door Tukk op 20-07-2009 10:32 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-11 17:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Hier hebben we laatst per e-mail ook al een klacht over gehad, die op de een of andere manier echter aan de aandacht ontsnapt lijkt te zijn.

Hoe dan ook, dit lijkt me niet iets wat wij Pricewatch volk op kunnen lossen, daar zal even een Devver aan te pas moeten komen denk ik. Tikje naar Lieve Devvers dus.

Ter info ook nog even die eerdere melding:
Ik wilde melding maken van een probleem met het kiezen van de juiste Vraag & Aanbod advertentie voor een userrating.

Zowel ik (Iva_Bigone, 3dfx) als de koper (Xtrafris, Xtrafris) kunnen namelijk niet de desbetreffende advertentie zien in het overzicht bij "Selecteer een advertentie".

Het gaat om deze ad:
V&A aangeboden: Vantec NXP-101

Ik vermoed dat het komt omdat 'ie ook net "automagisch" vervallen was aangezien 'ie er precies 2 maanden opstond.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je kunt geen beoordeling meer geven n.a.v. een advertentie van > twee maanden oud inderdaad, dat is voor zo ver ik weet toentertijd bewust zo gedaan.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:21

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Topicstarter
Mjah, goed.... Maar de verkoop van -notabene- fake geheugenreepjes lijkt mij wel nuttige info...\\

En dat lijkt me met meer dingen zo, als er na een maand ineens iets boven komt drijven...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

By design dus...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.