[PS3] prijs vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 678 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Hallo allemaal,

Momenteel sta ik op het punt om een PS3 te kopen. De prijs van de PS3 ligt al geruime tijd rond de 380 a 400 euro, al dan niet met spel of extra controller.
Mijn gevoel zegt dat ik er in de aankomende periode een prijsdaling komt, gezien hij dus al een tijd op deze prijs staat en de feestdagen er ook weer aankomen. Ja het is nog een aantal maanden i know, maar in september/oktober komen de aanbiedingen al in de diverse krantjes. Een vriend van mij dacht ook gehoord te hebben van een prijsdaling in oktober.

Is iemand op de hoogte van een prijswijzing (liefst met bron) of zou de PS3 voorloping nog rond deze prijskoers schommelen.

Groet,

Marijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
marijnvtg schreef op maandag 20 juli 2009 @ 10:25:
Hallo allemaal,

Momenteel sta ik op het punt om een PS3 te kopen. De prijs van de PS3 ligt al geruime tijd rond de 380 a 400 euro, al dan niet met spel of extra controller.
Mijn gevoel zegt dat ik er in de aankomende periode een prijsdaling komt, gezien hij dus al een tijd op deze prijs staat en de feestdagen er ook weer aankomen. Ja het is nog een aantal maanden i know, maar in september/oktober komen de aanbiedingen al in de diverse krantjes. Een vriend van mij dacht ook gehoord te hebben van een prijsdaling in oktober.

Is iemand op de hoogte van een prijswijzing (liefst met bron) of zou de PS3 voorloping nog rond deze prijskoers schommelen.

Groet,

Marijn
prijsdalingen zullen altijd wel een keer komen, als je telkens op een nieuwe prijsdaling gaat wachten dan hoef je het niet eens meer te kopen.
Zowieso wat is de prijs die je in gedachten hebt?
killzone 2 pack al een geruime tijd 280 euro bij de mm in eindhoven. Hoef je denk ik niet specifiek op nog een prijs daling te wachten.

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-10 10:20
Sony zal nooit nu al een prijsverlaging voor in oktober verkondigen. Dan snijden ze zichzelf enorm in de vingers. Een PS3 is in mijn ogen de volle 400 euro waard, maar ga lekker op je gevoel af en kijk in oktober of er een prijsverlaging is. Is die er niet wacht je de kerst af. Anders is er in 2010 wel een prijsverlaging . Of misschien wel in 2011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-10 15:27
Hm bij het lezen van de topictitel had ik verwacht hier aan een leuke prijsvraag mee te kunnen doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41

Exirion

Gadgetfetisjist

Geen enkele fabrikant kondigt op voorhand prijsverlagingen aan omdat ze dan tot die tijd een stuk minder verkopen. Alle geruchten over prijsverlagingen, van welk merk of produkt dan ook, zijn gebaseerd op speculaties. Veel waarde kun je er meestal niet aan hechten.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou wachten, gamen kun je dan ook nog wel toch?

+De prijs is lager.
+Goedkopere games, meer keuze!

- Lang wachten GRRRR!

EDIT: Idd agonite, dat dacht ik ook al 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2009 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
jazzVL schreef op maandag 20 juli 2009 @ 10:32:
[...]

prijsdalingen zullen altijd wel een keer komen, als je telkens op een nieuwe prijsdaling gaat wachten dan hoef je het niet eens meer te kopen.
killzone 2 pack al een geruime tijd 280 euro bij de mm in eindhoven. Hoef je denk ik niet specifiek op nog een prijs daling te wachten.
Bedankt voor de reply i.i.g.

Als er een daling naar de +/- 300 euro zou gaan, voor de packs, dan is het zonde als je 100 euro op 'straat' gooit. Verder ben ik van mening dat de PS3 zn geld zeker wel waard is.
Killzone 2 pack 280 euro bij de mm in eindhoven? mm is mediamarkt? Zijn prijzen, acties en verkoop van producten van de mediamarkt niet landelijk bepaald dan? Was afgelopen zaterdag avond bij de Mediamarkt in Breda, 3 packs. De 'kale' pack, singstar abba pack en nog een pack met twee spelen, maar killzone2 pack was er niet. Prijzen waren ook allemaal 400 euro.

Nog een vraagje, zal vast wel de revue gepasseerd zijn, maar waarom is een 'kaal' pack bijna (10 euro verschil ofzo), of soms even duur dan een pack met extra spel(len) ?? wie koopt dan een 'kaal' pakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:29
vergeet anders niet even op budgetgaming.nl te kijken ; )

De 40 gb versie voor 335 euro bij freerecordshop... klik
De 80 gb versie voor 300 euro bij cd-media ... klik

veel goedkoper dan dit hoef je eigenlijk niet te verwachten, want als die officiele prijsverlaging komt, gaat het toch rond de 275-300 euro kosten IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41

Exirion

Gadgetfetisjist

Waar haal je die onzin vandaan? Ik ben regelmatig bij de MM in Eindhoven en de packs kosten daar al die tijd al >350 euro. Killzone 2 pack was 2 weken geleden nog 388 euro.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op maandag 20 juli 2009 @ 10:50:
[...]

Waar haal je die onzin vandaan? Ik ben regelmatig bij de MM in Eindhoven en de packs kosten daar al die tijd al >350 euro. Killzone 2 pack was 2 weken geleden nog 388 euro.
Klopt inderdaad, mocht je toch geld willen besparen waarom kijk je niet op Ebay ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Hackenbacker
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:50
[...]

September prijsdaling, oktober de slim.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mr Hackenbacker schreef op maandag 20 juli 2009 @ 11:08:
[...]
September prijsdaling, oktober de slim.
Zonder bron is jouw post niet geloofwaardig. ;)
Het zit er aan te komen, maar hoe, wanneer en wat blijft de vraag. :)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Hackenbacker
OPSLAGHOND schreef op maandag 20 juli 2009 @ 11:16:
[...]

Zonder bron is jouw post niet geloofwaardig. ;)
Het zit er aan te komen, maar hoe, wanneer en wat blijft de vraag. :)
Bron: Gameworld.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-10 19:00
Gewoon wachten! Ondertussen spelen wij verder ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd wacht lekker tot je een ons weegt, dit blijft toch nutteloos. Ik heb m'n ps3 nu al ruim een kwart jaar en als de prijs nu opeens omlaag zou gaan, zou ik er geen moment spijt van hebben. Daarbij heb ik em cheapass bij amazon.co.uk gekocht dus geeneens zoveel ervoor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ja, hier heeft hij ook niets aan!
Door je bronnen te vermelden geef je de kans aan de lezer om wat je schrijft na te trekken. Je bronvermelding moet erop gericht zijn die controle zo eenvoudig mogelijk te maken. Je lezer moet dus binnen de kortst mogelijke tijd je bronnen kunnen terugvinden. Alleen dan ben je wetenschappelijk bezig. Er al eens bij stilgestaan dat je zo ook zelf alles gemakkelijker terugvindt (om iets te controleren of aan te vullen bijvoorbeeld)?
bron: http://www.bimsem.info/fi...nvermelding_2008-2009.pdf (DAT is een bronvermelding!) ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:40
Ik heb hem voor 380 gekocht, en das alweer een half jaar geleden! Kortom: als ik toen hetzelfde dacht als jij, dan zat ik nu nog te wachten..

Ik zag hem bij de MM in alphen ad rijn wel voor 350 staan :)

@hierboven: gast, we zitten op een forum. We schrijven geen wetenschappelijk artikel ofzo, dus zwets geen onzin...

[ Voor 22% gewijzigd door ID-College op 20-07-2009 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmoxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:07

elmoxx

xx xx xx

zie anders deze 2 links:

ps3 slim edition..

prijsverlagingen in herfst

Allebei gepost op tweakers.. Er is hoop :)

Zelf zou ik zeggen: Als je m wilt hebben, koop m dan gewoon. Net als bijvoorbeeld videokaarten komt er altijd wel wat mooiers/goedkopers op de markt. Kun je er nooit van genieten |:(

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Hackenbacker
OPSLAGHOND schreef op maandag 20 juli 2009 @ 12:51:
[...]

Ja, hier heeft hij ook niets aan!

[...]

bron: http://www.bimsem.info/fi...nvermelding_2008-2009.pdf (DAT is een bronvermelding!) ;)
ik gaf de bron, niet een directe bronvermelding.

[ Voor 34% gewijzigd door PromoX op 20-07-2009 14:36 ]

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Zelfs als je een bron geeft is het nog maar de vraag hoe die bron aan die informatie is gekomen. Ik heb maar al te vaak beweringen gelezen dat de PS3 over een bepaalde periode(varierend van een paar dagen tot een paar maanden) in prijs zal dalen. En tot nu toe bleken ze allemaal niet te kloppen, ook al claimden ze de informatie van werknemers van Sony e.d. te hebben.

Het enige wat je kan doen is wachten tot een officieel bericht van Sony. Wanneer die komt weet niemand, al gaan velen er vanuit dat voor het eind van het jaar er nog een prijsdaling aan zit te komen. Maar goed velen dachten ook dat rond maart van dit jaar de prijs zou dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
Exirion schreef op maandag 20 juli 2009 @ 10:50:
[...]

was tikfoutje, 377 was in maart ongeveer dezelfde periode als de aanbieding van amazon.co.uk. 377 incl game was al stuk lager dan de prijs die ts had met 400 kaal

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:19

PromoX

Flying solo

Serotonine schreef op maandag 20 juli 2009 @ 10:35:
Sony zal nooit nu al een prijsverlaging voor in oktober verkondigen. Dan snijden ze zichzelf enorm in de vingers. Een PS3 is in mijn ogen de volle 400 euro waard, maar ga lekker op je gevoel af en kijk in oktober of er een prijsverlaging is. Is die er niet wacht je de kerst af. Anders is er in 2010 wel een prijsverlaging . Of misschien wel in 2011.
Eens met hierboven. Sony zelf zal nooit maanden van te voren laten weten dat er een prijsverlaging komt, aangezien een (groot) deel gaat wachten met z'n aankoop. Het spul zal altijd wel weer goedkoper worden, maar daar altijd maar op wachten is niet echt zinvol. Heb je het geld ervoor en wil je nu gamen koop er dan nu één. Is dat niet het geval, wacht dan een eventuele prijsverlaging af.

Hoe dan ook: alles is er eigenlijk wel over gezegd en een topic hierover is sowieso niet echt zinvol aangezien enkel Sony antwoord kan geven op deze vraag en dat zullen ze zoals gezegd niet doen.

[ Voor 7% gewijzigd door PromoX op 20-07-2009 15:06 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.