Toon posts:

[XBOX360] Call of Duty 5 - Zombie problemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Bij dezen een eerste post met daarin bevindingen welke ik, en ook andere vrienden van mij, online ervaren tijdens het spelen van de Zombie levels op de Xbox 360. Misschien kennen jullie dit probleem?

Sinds 4 dagen heb ik problemen om een normale zombie level te spelen met meer dan 3 mensen. Problemen die zich voor doen zijn: connection lost, host no longer available, en andere rare voorvallen.

Dit gebeurt niet alleen bij mij, echter ook bij online vrienden die het spel spelen.

Een kort overzicht van de problemen:

• Problemen met inloggen op de zombie levels (de andere speltypen dus niet zoals deathmatch e.d.)
• Problemen vooral met het nieuwste level van Zombie
• Zodra er vier mensen mee willen doen, blijft het laadscherm extreem lang hangen - ook bij de andere mensen die mee spelen (ook als ik aan een andere host wil deelnemen)
• Als ik dan uiteindelijk game, stopt de host er plots mee zonder enige reden. Zelfs de host reageert verbaasd.
• Als ik dan terug in het menu kom, dan knipperen alle knopjes alsof zij aan de xtc zitten.

Dit gebeurt nu sinds 4 dagen. Daarvoor werkte het spel goed en geen rare fratsen, behalve de leuke glitches :P

Ik heb geen problemen met de router en switch, deze werken allen top en geen poorten worden geblokeerd.

Dit probleem heb ik reeds voorgelegd op de fora van nazizombies.com, callofduty.com en planetxbox360 en ik ben benieuwd of de Nederlandse gamers hier ook last van hebben

Alvast bedankt voor je reactie!