Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Vandaag probeerde ik om Windows XP (alleen om TDU te spelen :P) te installeren op mijn iMac met boot camp, maar dit lukte niet. Ik heb met behulp van boot camp-assistent een partitie van 21 GB gemaakt en daarna de XP cd erin gedaan, maar wanneer mijn iMac herstart, start Windows XP installation niet? Het scherm blijft zwart waar links bovenin een liggend streepje knippert. En na ongeveer 10/15 seconden stopt de XP cd met draaien (het geluid stopt). Ik heb het een paar keer geprobeerd en ik heb het 1 keer ongeveer een kwartier (!) zo gelaten, maar er gebeurde niets. Ik heb het met 2 cd's geprobeerd en ze lukten beiden niet (Home edition SP3 & Professional SP2) en met die cd's heb ik al eerder een Windows installatie op andere laptops gedaan ze die waren succesvol.

Ik heb ook geprobeerd om met MagicIso van de cd een ISO-file te maken en daarna met Nero op een cd te branden, maar dit lukte ook niet (Windows installatie startte weer niet). Ik ben nu ten einde raad en ik hoop dat jullie hier een oplossing voor hebben. :)

Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 07:41

The_DoubleU

Tweaker in München

Op het moment dat je een zwart scherm met het streepje krijgt, komt er een vraag of je van CD will booten of van HD. Helaas zie je de vraag niet en na een tijdje wachten wordt dan het OS geladen op je HD (de lege windows partitie).
Je moet op je enter toetst drukken om van CD te starten en de installatie te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt! Het is gelukt :)