Waar een .be registreren als Nederlander?

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:28

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Zie Onderwerp, Wel graag mensen met ervaring bij de te noemen bedrijven?

20*350ZO45°

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ik was al op hun site geweest, maar hiewr heb ik nix aan: "De mogelijkheid om 10 subdomeinen (bv. http://www.klaas.visser.nl en [url="http://www.piet.visser.nl)"]http://www.piet.visser.nl)[/url] te laten doorverwijzen naar een willekeurig internetadres."

Het moet nl. onbeperkt zijn!

20*350ZO45°

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-05 08:29
Vuurwerk.nl of dwh.nl

Of zelf agent worden om .be domeintjes te registreren... :)

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-05 09:38

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Eeej,

Ik ben zelf meer geïntereseerd in .bse :)

GreetZZ

Verwijderd

Gewoon www.2fast.nl geen gezeur geen gezeik zo geregd... En het heeft jou eisen.

GreeeeeetZ

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Okew, ik zal het een stukje makkelijker voor jullie maken, ut mag niet duurder worden dan 100,- per jaar!

20*350ZO45°

Verwijderd

100,- per jaar zei meneer.

:r jek weer voor een dubbeltje op de eerste rang zitten een applaus voor jou en ga je zitten schamen bij de rest van de schrapende stuiver omleggers! >:)

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Komt er weer eentje vertellen dat ik een stuiverraper ben, nou vertel me dan maar ff welke URL's jij allemaal hebt, en wat je ervoor neer hebt geteld.
Ik betaal voor een gewoen .com domein ook 100 piek, dus waarom zou ik voor een .be domein 50 in de maand gaan betalen. Wees Reeel alsjeblieft.

20*350ZO45°

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 22:13 schreef RDK_NL het volgende:
Komt er weer eentje vertellen dat ik een stuiverraper ben, nou vertel me dan maar ff welke URL's jij allemaal hebt, en wat je ervoor neer hebt geteld.
Ik betaal voor een gewoen .com domein ook 100 piek, dus waarom zou ik voor een .be domein 50 in de maand gaan betalen. Wees Reeel alsjeblieft.
50 piek is niet reeel nee, maar, 8 piek per maand ook niet. Somewhere daar tussen in, rond de 30 vind ik reeel als je een goede host hebt.

Verwijderd

Ik heb er genoeg ten eerste is 100 gulden per jaar voor een .com domein wel extreem hoog eerder 60 piek per jaar a 50 piek per jaar. Maar ik vind eigenlijk dat prijzen er niet toe doen als je een .be domein wilt met de voorwaarden die je noemt (het maken van zoveel subdomains als je wilt) zal je ervoor moeten betalen lijkt mij.

En hoeveel domeinnamen er in mijn dns zitten is niet van toepassing :)

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
En hoeveel domeinnamen er in mijn dns zitten is niet van toepassing
>:)

Maar 30 piek in de maand vinden jullie wel netjes?
Ik ben van plan om 'm nu aan te schaffen zodat ik 'm heb, en later zien we wel weer wat ik ermee ga doen, 30 piek in de maand is dan wel erg veel als je 'm laat liggen.

Ik zal het anders vertellen:

Ik wil nu dat Domein hebben, en in de toekomst als ik 'm ga gebruiken met onbeperkt aantal subdomeinen.

20*350ZO45°

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 22:26 schreef RDK_NL het volgende:

[..]

>:)

Maar 30 piek in de maand vinden jullie wel netjes?
Ik ben van plan om 'm nu aan te schaffen zodat ik 'm heb, en later zien we wel weer wat ik ermee ga doen, 30 piek in de maand is dan wel erg veel als je 'm laat liggen.

Ik zal het anders vertellen:

Ik wil nu dat Domein hebben, en in de toekomst als ik 'm ga gebruiken met onbeperkt aantal subdomeinen.
30 piek is wel extreem weinig en als die mogelijkheden erbij zitten zou ik dat zeker doen. Ik wist door die opmerking niet hoeveel domeinnamen in de dns stonden maar ik heb ff een perl progje erover heen laten draaien ik heb:

root@ns:9~# ./dns.pl
Content-type: text/html

<title>Aantal domeinen in DNS server 213.239.128.xxx</title><body bgcolor=ffffff><center><h2>DNS-status</h2></center><p>Op dit moment
draaien er <b>903</b> domeinen in de DNS-server <i>213.239.128.xxx</i>

Dus 903 zitten erin pff! Valt ook nog wel mee.

Maar 30 piek zou ik doen.

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 22:28 schreef wazzup2k het volgende:

[..]

30 piek is wel extreem weinig en als die mogelijkheden erbij zitten zou ik dat zeker doen. Ik wist door die opmerking niet hoeveel domeinnamen in de dns stonden maar ik heb ff een perl progje erover heen laten draaien ik heb:

root@ns:9~# ./dns.pl
Content-type: text/html

<title>Aantal domeinen in DNS server 213.239.128.xxx</title><body bgcolor=ffffff><center><h2>DNS-status</h2></center>

Op dit moment
draaien er 903 domeinen in de DNS-server 213.239.128.xxx

Dus 903 zitten erin pff! Valt ook nog wel mee.

Maar 30 piek zou ik doen.
hij wil gewoon subdomeinen doorverwijzen verder niets...toch? dit heb je bij veel bedrijven al voor minder dan 30 piek p/maand hoor. tis idd wat anders als je een subdomein als domein wilt zien met dns enzo...maar dat wil die niet...toch?:P

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Per maand?
Weet je hoeveel voor een domein dat ligt te vernaggelen, da's het Abo van mijn Hele Kabel-abo

20*350ZO45°

Verwijderd

30 piek per jaar??? Heftig ik wens je veel succes dat lukt je never... denk ik...

Hmm wees een serieus dus jij wilt dat iemand jou domein regt een .BE naam dus. En die moeten dus ook de dns ervan beheren en dan op jou commando (later dus) ook nog ff subdomeinen in gaan zitten kloppen? :r <-- |:( :(

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
hij wil gewoon subdomeinen doorverwijzen verder niets...toch? dit heb je bij veel bedrijven al voor minder dan 30 piek p/maand hoor. tis idd wat anders als je een subdomein als domein wilt zien met dns enzo...maar dat wil die niet...toch?
Precies dat wil ik,

Ik wil dus www.pietje.be doorverwijzen naar mijn hoofd domein, en alle dubdomeintjes bijv. RDK.pietje.be doorverwijzen naar pages van vrienden.

20*350ZO45°

Verwijderd

Nou wat vind je van fl 85,00 piek per jaar? Inclusief DNS etc...

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Da's wel nwtjes inclusief dan die Sub's die ik door kan linken naar vrienden!

20*350ZO45°

Verwijderd

Jep heb ik ff gevraagd aan die vriend van mij die is baas van 2fast.nl dus daar kan je dat aanvragen als je dat wilt.

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ja, ik zag het net ook, maar dat je alleen verdere informatie kan krijgen via Mail schrikt een betje klanten af denk ik!

Als je 'm dan toch hebt gesproken, vraag dan of ie informatie kan sturen naar info@rdksoft.com

Dank is Groot!

20*350ZO45°

Verwijderd

Heb hem het gevraagd. Hij moest nu naar de colocatie dus hij zal je vanavond wel een mail sturen.

Groetjes!

Telefoon: 036-8441170
Fax: 036-8442831

dat is het telefoonnummer by the way :)

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Okew errug bedankt, verdere vragen zet ik hier!

20*350ZO45°

Pagina: 1