Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

mijn Nokia N96 doet het niet goed meer, het scherm is de hele tijd donker, maar soms geeft het een heeeeel klein beetje licht als je net op een toetsje hebt gedrukt, dan duurt het even maar dan, als je hem in het licht houdt, kun je het scherm bekijken, en hij werkt ook nog alleen HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL traaag echt ongelooflijk. Ik heb er heel veel smsjes op staan en waarschijnlijk komt het daardoor, en misschien zou het helpen die te verwijderen.. maar hij kan niet naar opties en dan alles wissen, ik kan het alleen maar één voor één of 5 selecteren ofzo maar dat duurt heel lang steeds.. Weet iemand wat ik kan doen?

Ik moet ook nodig de software updaten maar gaan mijn contacten en smsjes etc. in het telefoongeheugen dan ook verloren? en agenda items etc? Ze staan dus niet in het massageheugen maar in het telefoongeheugen. De smsjes op de computer zetten met Nokia Pc suite lukt niet, contacten en agenda items willen wel.

Alvast bedankt!

m.v.g. Egbert

Verwijderd

Heb je al contact opgenomen met de leverancier? Deze kan al je vragen waarschijnlijk heel makkelijk beantwoorden.