Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geachte Tweakers!

Ik ga een nieuwe computer kopen, en hierbij wil ik een 26 inch LCD scherm bij aanschaffen.
Nu ben ik geïnteresseerd geraakt in de:

SyncMaster 2693HM van Samsung en de ProLite E2607WS-1 van Iiyama

Nou kan ik hieruit niet echt een keuze maken, dus vraag ik jullie of jullie mij kunnen helpen. :)

Welke van deze moet ik aanschaffen? Mijn persoonlijke voorkeur gaat naar de Samsung, omdat ik nu ook Samsung gebruik, en het zeer fijne schermen vind. Van de Iiyama heb ik overigens gelezen dat het met de bekabeling slecht voor mekaar zat. En het scherm niet draaibaar is. Draaibaar maakt mij overigens niet uit, het bekabelings verhaal wel.

Ik heb overigens wat gelezen over "Ghosting". Wat houd dit in? En hoe zit dat dan bij deze schermen?

Graag van jullie, de genen die mij willen helpen, wat advies over deze schermen. Welke de mooiste is, en welke het beste natuurlijk. Als je een ander scherm beter vindt, voor een prijs rond de 300 euro, zal ik het zeer op prijs stellen om daar een link van te geven.

Alvast bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De Tweaker-methode is het vergelijken van reviews, het lezen van ervaringen in ervaringentopics op GoT, en dan zelf je eigen afgewogen keuze maken. Dat is iets wat je zelf zult moeten doen. In de eerste plaats omdat we hier verwachten dat men zelf reviews en dergelijke op kan zoeken, en in de tweede plaats omdat het uitzoeken van een scherm een persoonlijke keuze is.

Wat betreft ghosting, wat het inhoudt is simpel te vinden als je de zoekfunctie / Google gebruikt, en of het op de schermen zit kun je terugvinden in reviews.

In het kort, "wat moet ik kopen?"-topics passen niet op GoT, en derhalve gaat dit topic dus op slot. Desondanks wel veel plezier toegewenst op dit forum :)

Dit topic is gesloten.