Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Zowel tochpad als externe muis werken niet goed..!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers,

ik heb vorige week mijn laptop geformateerd en vista opnieuw geinstalleert. Van het begin deed het toucpad al raar. Als ik bijvoorbeeld op kruisje wil drukken moet ik er boven gaan staan om hem aan te kunnen klikken. Ook na het installeren van de touchpad drivers merkte ik geen verschil. Toen heb ik een losse muis geprobeert maar ook hier hetzelfde probleem. Heb al onder muis opties zitten zoeken maar kan daar niets vreemds vinden. Is er iemand met hetzelfde probleem of heeft iemand een oplossing..?

alvast bedankt..!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

leg even opnieuw uit,

naar mijn weten moet je er namelijk altijd boven staan om er op te drukken.

het kan zijn dat je touchpad defect is en onbedoeld ivloed heeft op de werking van je extrene muis. disable het ding even helemaal

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
fish schreef op zondag 19 juli 2009 @ 21:18:
leg even opnieuw uit,

naar mijn weten moet je er namelijk altijd boven staan om er op te drukken.

het kan zijn dat je touchpad defect is en onbedoeld ivloed heeft op de werking van je extrene muis. disable het ding even helemaal
wat ik bedoel met erboven staan is dat ik hem niet op het kruisje moet houden maar er een stuk boven voordat hij reageerd maar ga het even proberen..!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas ook dit werkt niet ook niet na een aantal keren opnieuw opstarten. Het touchpad is helaas ook niet in de bios uit te schakelen

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

al het goed is kun je hem wel in de device manager disabelen

ik ban de naam even kwijt, maar ik denk dat je kan instellen waat de klik area is van het icon van de mousepointer. (meen ik mij te herninnern) maar waar .....

[ Voor 57% gewijzigd door Fish op 19-07-2009 21:44 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
fish schreef op zondag 19 juli 2009 @ 21:43:
al het goed is kun je hem wel in de device manager disabelen

ik ban de naam even kwijt, maar ik denk dat je kan instellen waat de klik area is van het icon van de mousepointer. (meen ik mij te herninnern) maar waar .....
ja dat is ook waar ik hem nu heb uitgeschakeld maar helaas merk ik geen verschil..! misschien opnieuw formateren..?

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

nee doe eerst even iets simpels als een andere mouse pointer kiezen (control panel / mouse (properties) / pointers)

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
fish schreef op zondag 19 juli 2009 @ 21:52:
nee doe eerst even iets simpels als een andere mouse pointer kiezen (control panel / mouse (properties) / pointers)
helaas ook dit werkt niet:(

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:46
Vreemd probleem hoor, nooit eerder gehoord.
Als ik het goed begrijp kan je je pijltje (de afbeelding ervan) dus ook niet helemaal naar beneden schuiven, zodat hij helemaal uit beeld verdwijnt?
Geen software als tweakUI of extreme themes geïnstalleerd?

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

wat staat er in je registry

hkcu-> control panel -> mouse

Iperf

• Lone Gunman
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
ben het probleem wel eens tegen gekomen, klopt het dat de "hotspot" (normaliter op het puntje van je cursor/pijl) niet op de juiste plaats zit? Dus dat je niet met de punt van je cursorpijl iets aan kan klikken?

In dat geval zou je eens kunnen proberen om de nieuwste drivers voor je grafische kaart te downloaden en te installeren, dat was hier in ieder geval de oplossing. Om een of andere reden werd het plaatje van de cursor verkeerd weergegeven door de grafische kaart; het had iig geen betrekking op de touchpad en/of muis.

btw: in Paint kan je dat heel simpel testen, als je uit de vrije hand tekent zou de lijn precies onder het puntje moeten zitten. In jouw geval zit deze er ws naast.

[ Voor 15% gewijzigd door Lone Gunman op 19-07-2009 23:14 ]

Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

hiet lag het ook aan de viedeo drivers ,....

http://www.vistax64.com/v...where-mouse-actually.html

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Ik gaat even mijn drivers van mijn videokaart update als er updates zijn tenminste en dan laat ik het jullie zeker weten..! Dankje voor al jullie reacties..!
Pagina: 1