Toon posts:

Websites laden niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi allemaal,

Heb een probleempje: veel pagina's op mijn Mac willen niet laden.
Na een tijdje laden krijg ik bijv. deze melding Kan de pagina 'http://www.otto.nl/' niet openen omdat de server waarop deze pagina zich bevindt, niet reageert.

Maar als ik het op de pc probeer, dan wordt de desbetreffende pagina gewoon geopend.

We zitten hier thuis met 3 computers. De 'hoofd' compter is een pc en daarachter zit ik met mijn mac.
Via een router heb ik verbinding met internet.

Ik dacht dat misschien de beveiligingsinstellingen te hoog stonden. Maar de websites die bij mijn niet willen laden, doen het wel gewoon op de pc. Zou het misschien aan mijn mac kunnen liggen? Wat zou ik hier anders kunnen instellen waardoor de websites weer geladen kunnen worden?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groetjes Sandra

Verwijderd

Topicstarter
Was wat aan het rommelen en heb het voor elkaar! Sorry voor dit bericht, maar kan dus gesloten worden!

• MrPepper
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-02 17:07
Dan zijn we natuurlijk wel benieuwd wat je hebt gedaan om dit op te lossen (dus wat rommelen inhoud)...

Als het gemakkelijk was had iemand anders het wel gedaan!

Verwijderd

Ik zou het ook graag willen weten, omdat ik dat probleem ook wel eens heb.
Dan doet ie het de ene keer wel en dan kan het zijn dat ie het 2 minuten later niet meer doet:?
Je zou me er enorm mee helpen ;) :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2009 10:40 ]

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-02 14:45
Ik heb dit probleem ook wel eens als de DNS-server van Casema kuren heeft.
Wellicht dat het probleem bij hem ook bij het dns resolven lag.

Verwijderd

Als dat zo is is daar dan een oplossing voor of moet je gewoon wachten totdat ie het weer doet ?

Verwijderd

Stel een andere DNS in, bijvoorbeeld OpenDNS.
Pagina: 1