Toon posts:

Draadloos netwerk advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een draadloos netwerk en wil graag op zolder een access point die het signaal van het draadloos netwerk versterkt of doorstuurd.

Ook wil ik de mogelijkheid hebben om op dit access point een printer aan te sluiten via usb.

Bestaat er een access point met de mogelijkheid om hier een usb printer op aan te sluiten?

Zo ja, welk merk en welk type access point?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De zoektermen voor het doorgeven van het signaal zijn "WDS" en "repeater". Merk en type zul je echter zelf moeten gaan zoeken, welke heb je zelf al bekeken? Gebruik de Pricewatch om je er zelf in te verdiepen, anders is het niet meer dan een boodschappenlijstje :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:31

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Hoi Songbird,

Welkom op GoT :)

Helaas begin je niet op de juiste manier. We verwachten namelijk dat de gebruikers enigezins eigen vooronderzoek doen, voordat ze hun toevlucht zoeken op GoT..

Ja, je kan je wifi range vergroten, dat staat zelfs beschreven in de NT FAQ.
Echter of er WAP's zijn met een USB aansluiting, durf ik uit mijn hooffd niet te zeggen, maar wat let je om eens rond te kijken in de http://tweakers.net/pricewatch
Met een beetje creatief filteren, kan je best een eind komen.

Verder is GoT dus geen helpdesk, en verwachten we dat de gebruikers zelf wel een merk kunnen vinden die voldoet aan de eisen van de gebruiker.

Mocht je nou tegen problemen aanlopen met het installeren, of je hebt een specifiek vraag van een bepaald type waar je geen antworod op kan vinden, dan ben je natuurlijk vrij om een topic hiervoor te starten.

Suc6 met je zoektocht :)

Dit topic is gesloten.