Ik heb net mijn nieuwe pc gebouw (voor de eerste keer) en voor zover ik weet zit alles
goed ingebouwd. Nu wil ik Vista gaan installeren maar mijn sata hardeschijf wordt niet gevonden.
Heb ik in het venster (dat je ook op de afbeelding hieronder ziet) op "stuurprogramma laden"
geklikt, de cd van het moederbord erin gedaan, en vervolgens kan die niets vinden. Hetzelfde
verhaal voor mijn usb stick waar ik nieuwste sata drivers op heb gezet.

Ik heb daarna nog een beetje in het bios lopen kloten maar ook dat zonder enig resultaat.
Vervolgens heb ik een oude IDE hdd geinstalleerd en die vind die wel, hier vista op gezet en
nu geprobeerd de drivers te installeren. Dat is gelukt maar als ik weer vista wil installeren
op me sata schijf dan kan die de schijf nog steeds niet vinden. Het gekke is dat na de installatie
van de IDE schijf dat mijn sata schijf nu wel wordt gevonden (als station d:) en als ik daarna dus
weer vista weer wil installeren op die sata schijf dat die gewoon niet gevonden wordt.
Het volgende is nu ingebouwd:
AMD Phenom II 955
Gigabyte GA-MA790XT-UD4
OCZ Platinum OCZ3P1600EB4GK
Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB
Be Quiet! Straight Power (E6) 700W
Sapphire HD 4870 Toxic
Samsung SH-S223B
Ook krijg ik telkens dit vreemde scherm als ik mijn systeem opstart:

Hoort dit scherm telkens te verchijnen? En wat betekent dit?
Weet iemand wat ik hier fout doe? Hulp wordt hier heel erg gewaardeerd.
goed ingebouwd. Nu wil ik Vista gaan installeren maar mijn sata hardeschijf wordt niet gevonden.
Heb ik in het venster (dat je ook op de afbeelding hieronder ziet) op "stuurprogramma laden"
geklikt, de cd van het moederbord erin gedaan, en vervolgens kan die niets vinden. Hetzelfde
verhaal voor mijn usb stick waar ik nieuwste sata drivers op heb gezet.

Ik heb daarna nog een beetje in het bios lopen kloten maar ook dat zonder enig resultaat.
Vervolgens heb ik een oude IDE hdd geinstalleerd en die vind die wel, hier vista op gezet en
nu geprobeerd de drivers te installeren. Dat is gelukt maar als ik weer vista wil installeren
op me sata schijf dan kan die de schijf nog steeds niet vinden. Het gekke is dat na de installatie
van de IDE schijf dat mijn sata schijf nu wel wordt gevonden (als station d:) en als ik daarna dus
weer vista weer wil installeren op die sata schijf dat die gewoon niet gevonden wordt.
Het volgende is nu ingebouwd:
AMD Phenom II 955
Gigabyte GA-MA790XT-UD4
OCZ Platinum OCZ3P1600EB4GK
Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB
Be Quiet! Straight Power (E6) 700W
Sapphire HD 4870 Toxic
Samsung SH-S223B
Ook krijg ik telkens dit vreemde scherm als ik mijn systeem opstart:

Hoort dit scherm telkens te verchijnen? En wat betekent dit?
Weet iemand wat ik hier fout doe? Hulp wordt hier heel erg gewaardeerd.