Toon posts:

Vodafone Abonnement verlengen en levertijd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik belde een maand geleden voor verlenging en wou de LG Secret maar bleek dat deze niet meer leverbaar was :(
Ze konden mij wel korting geven op de mobiele kosten van andere telefoons maar ik wou graag dat type toestel en anders de LG Viewty smart maar deze was nog niet in het assortiment.

Nu een maand later was deze wel beschikbaar bij Vodafone icm een 2 jarig abbo 27.50 en 55 euro voor het toestel.
Dus ik bellen voor verlenging en vroeg ik hoeveel korting ze konden geven op die 55 euro.
Het antwoord was: "Sorry meneer maar korting kunnen wij niet geven" En weet niet welke medewerker u de vorige x heeft gesproken maar dat kan echt niet!.
En het bedrag op de site is voor nieuwe klanten, voor u is de telefoon 90 euro icm 27.50 abbo !!!!

:? Dus vaste klanten betalen meer dan nieuwe klanten.

Ze hadden gekeken of het toestel op voorraad was en dat was hij, levering zou eind van de week plaatsvinden!
Het is nu 6 dagen later en nog geen toestel, had donderdag nog bericht gekregen dat het nog niet bij de TNT post was afgegeven omdat ik vroeg naar een Track & Trace code.

Nu is mijn vraag zijn er meer mensen die van die rare prijsmisleidingen hebben meegemaakt vaste klant meer betalen dan nieuwe klant..

En hoe zit het met de levertijd van telefoons? meer mensen die lang moesten wachten op een telefoon of verkeerde info kregen over levering van de telefoniste?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2009 22:19 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
Deze gooien we naar het SF, ook al zie ik hier weinig discussie mogelijkheden in en is het meer een topic om jouw hart te luchten.. Eens kijken wat de SF crew ervan vindt.

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 15:20:
:? Dus vaste klanten betalen meer dan nieuwe klanten.
yep.
altijd zo geweest.

met Hypotheken niet anders

[ Voor 17% gewijzigd door paQ op 20-07-2009 12:21 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:45
Ik heb als sim-only gebruiker van Vodafone nu mijn 3e nieuwe abonnement afgesloten. Eerste was een aanbieding, die konden ze niet verlengen voor hetzelfde tarief, toen voor een andere aanbieding gegaan. Aangezien ik nooit aan mijn belminuten zit, en nu al helemaal niet omdat ik in het buitenland zit, heb ik de laatste keer verlengd met het goedkoopste scherp abonnement.
Ik vraag me trouwens af waarom iedereen zich laat oplichten met "gratis" telefoons bij het abonnement. Voldoet je oude telefoon niet meer dat je per se een nieuwe wilt? Bij je abonnement betaal je dubbel en dwars die telefoon terug. Als je overstapt naar een sim-only abonnementsvorm kan je gewoon elk jaar weer een nieuwe aanbieding uitkiezen.

Verwijderd

Topicstarter
De uitgezochte telefoon kost € 373 euro nieuw.

Ik betaal nu 12 x 17.50 ( 210 ) en 12 x 35 ( 420 ) + gratis telefoon = 630 euro totaal. zit gratis sms verdubbelaar bij dus kan 600 smsjes versturen per maand. ( verstuur er nu ongeveer 500 per maand ofzo )
Bel amper gemiddeld was 35 minuten per maand ofzo. Dus kom dan goed uit met het abbo.

Goede sim only keus is dan 75 belminuten en 400 smsjes voor 10,20 + 2,50 sms verdubbelaar zodat ik op 800 uitkom. is dus 12,70 per maand x 24 = 304.8 euro + 373 euro voor het toestel = 678 euro.
Is dus nog 48 euro duurder dan mijn abbo...

Maar denk dat je gelijk hebt in de meeste gevallen probleem is dat ik amper bel en heel veel sms ;) Dus aan belminuten heb ik niks aan. En die staan juist bij Sim only vast, tis niet 1 bundel voor bellen en smsen.

Maar terug naar het topic, heb vandaag nog gebeld en ze moeten binnen 10 werkdagen leveren zeiden ze.
Probleem was dat ik weer een geval apart was ivm contractovername en moest dus iets langer wachten.
Uiterlijk volgende week maandag hebben ze volgens hun om te leveren.
Duurde trouwens 27 minuten voordat ik iemand aan de telefoon had die me dat kon vertellen.
3x doorgeschakeld en denk wel ruim 20 minuten totaal in de wacht gezeten.