[Probleem] Harman Kardon AVR 245

Pagina: 1
Acties:

• Rhautvast
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
Beste mensen,

Ik heb gisteren een harman kardon AVR 245 gekocht en ik krijg hem niet aan de praat.

De AVR toont geen display als die aan wordt gezet, wel gaat het lampje links onder blauw branden maar deze schakelt binnen 5 seconden weer terug naar oranje. Op de afstandsbediening blijft bij welke knop ik ook indruk het knopje AVR rood opgloeien.

Ik heb de handleiding van voor tot achter doorgelezen maar vind geen oplossing voor mijn probleem. Zie ik iets over het hoofd, of zou de AVR gewoon stuk zijn?

Ik hoop dat iemand mijn kan helpen.
Alvast bedankt!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-01 11:33
Het lampje gaat blauw branden? Ik heb een avr255 (volgens mij verder hetzelfde) en daar gaat alleen het ledje van de sub blauw branden als deze uit stand-by komt (hkts11BQ). Op je remote zit onderin een knopje waar je 1 en 2 kunt kiezen. Das je multiroom keuze. Staat deze op 1? Deze moet namelijk op 1 staan mits je je multiroom gebeuren wil gebruiken.

en als hij met de knop niet uit de standby komt lijkt me er toch iets mis.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• Rhautvast
lj_tree schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:28:
Het lampje gaat blauw branden? Ik heb een avr255 (volgens mij verder hetzelfde) en daar gaat alleen het ledje van de sub blauw branden als deze uit stand-by komt (hkts11BQ). Op je remote zit onderin een knopje waar je 1 en 2 kunt kiezen. Das je multiroom keuze. Staat deze op 1? Deze moet namelijk op 1 staan mits je je multiroom gebeuren wil gebruiken.

en als hij met de knop niet uit de standby komt lijkt me er toch iets mis.
Elke knop die ik indruk op de afstandsbediening triggert de knop AVR helemaal links bovenaan, deze gloeit rood op. De AVR komt wel uit standby (lampje wordt blauw voor 10 seconden), maar schakelt dan weer terug naar standby.

Ik verwactte eigenlijk dat de display zou aanspringen om vanuit daar verder te configureren, maar het lijkt erop dat de AVR een input verwacht die het niet krijgt.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ook al zal er geen input zijn, zal hij zichzelf niet uitschakelen,

Lijkt erop dat hij gewoon binnenin een defect onderdeel heeft en hij hem uit voorzorg uitschakeld, ===> gewoon teruggaan naar de winkel dus...

• Rhautvast
Vorkie schreef op zondag 19 juli 2009 @ 14:12:
Ook al zal er geen input zijn, zal hij zichzelf niet uitschakelen,

Lijkt erop dat hij gewoon binnenin een defect onderdeel heeft en hij hem uit voorzorg uitschakeld, ===> gewoon teruggaan naar de winkel dus...
Zit er helaas dik in, evengoed bedankt voor de hulp.

• hensdesk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-01 14:42
kan het zijn dat je iets verkeerd hebt aangesloten waardoor het apparaat zichzelf uit voorzorg uitschakelt?

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:17

SeatRider

Hips don't lie

hensdesk schreef op zondag 19 juli 2009 @ 14:17:
kan het zijn dat je iets verkeerd hebt aangesloten waardoor het apparaat zichzelf uit voorzorg uitschakelt?
Ja, je zou denken aan kortgesloten speakers oid, maar volgens mij geeft je display daar een tekstuele melding van.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Rhautvast
@Hensdesk: Ja, dat was ook mij eerste gedachten. Ik heb toen alles losgekoppeld en kreeg wederom hetzelfde.

@Seatrider, de display geeft niks weer, en ik heb met en zonder speakers geprobeerd.

Bedankt voor de reacties allemaal! Denk dat het een D.O.A. is, en ga er vanmiddag mee terug :(

[ Voor 6% gewijzigd door Rhautvast op 20-07-2009 09:41 ]

Pagina: 1