Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ken de topic "waar koop je dat", maar daar past deze vraag niet in; namelijk "bestaat het?".

Ik ben op zoek naar een inbouw carkit zoals parrot, maar dan eentje met multi-pairing. Want, zakelijk en prive toestel, maar wel alle twee bereikbaar willen laten zijn. Ja, nu kan je wel twee carkits inbouwen, maar das ook zo wat :)

Er bestaan wel 'oortjes' met multi-pairing, dus de techniek bestaat, maar of die ook in een inbouw te vinden is? Wel heb ik een 'visor' model gevonden, zo een die je aan je zonneklep kan vastmaken, maar daar zit batterij in, met alle problemen van opladen die daar bij horen.

Iemand enig idee?

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:25
Ik heb hetzelfde probleem gehad, en opgelost door mijn prive en zakelijke toestel naar elkaar door te schakelen. Welke telefoon je carkit dan ook pakt, je bent altijd bereikbaar. Je hebt alleen niet de keuze met welk toestel je je uitgaande telefoontjes wil plegen.

.....

Verwijderd

Topicstarter
Had ik ook al aan gedacht, maar ik wil ook kunnen kiezen met welk nummer ik bel...

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

Niemand?

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-11 14:57
Volgens mij bestaat het gewoon niet. Je kan natuurlijk 2 parrots inbouwen!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 09:36

racoon

mooowwww

de parrot ck3100 kan tot wel 3 toestellen tegelijk connecten, dus als je 2 mobieltjes hebt, allebei verbonden met de carkit dan pakt de carkit het gesprek op welk toestel je word gebeld, ik heb er zelf een gehad en het werkt inderdaad.

Je mobiele telefoon met Bluetooth-ondersteuning is draadloos met deze set te verbinden, waardoor je geen extra kabels nodig hebt tijdens het aansluiten. Je hoeft je telefoon zelfs niet uit je tas of broekzak te halen om deze samen te laten werken met deze Bluetooth carkit. Met het controlepaneel kun je gemakkelijk inkomende telefoongesprekken accepteren en weigeren. Op het display zie je de naam en het telefoonnummer van het inkomende gesprek, zo weet je altijd wie er belt.

Kenmerken:
Het heldere display is zowel overdag als 's nachts goed af te lezen
Stel het volume gemakkelijk in met de draaiknop
Sluit tot wel 3 telefoons tegelijk aan

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
@Racoon:

ik vraag me af hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. Ik heb dezelfde en als ik met de ene telefoon pair, wordt de andere er af gegooid. Ding heeft zelfs problemen om te verbinden met de iPhone, waardoor het voor mij sinds enkele maanden eigenlijk alleen maar voor m'n werk-mobiel bruikbaar is.

Kenmerken:
Regelmatig witte schermen
Volume met WinMobile (SE-X1) is brak af te stellen: alles of niets
Met regelmaat stereo-storing: zonder verbonden te zijn of te bellen breekt hij in op de radio met een paar seconden radiostilte tot gevolg
Reset volgens de handleiding-methode werkt niet.
Updaten alleen via PC-bluetooth....maw: koop een laptop en usb-bluetooth om de bugs te fixen.
Niet werken met een w880i: je mobiel zal crashen als je met cd parrot opneemt of belt. alleen bellen met de handset en de parrot gebruiken als 'domme' headset.

[ Voor 10% gewijzigd door sariel op 03-08-2009 15:38 ]

Copy.com

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 09:36

racoon

mooowwww

sariel schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 15:36:
@Racoon:

ik vraag me af hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. Ik heb dezelfde en als ik met de ene telefoon pair, wordt de andere er af gegooid. Ding heeft zelfs problemen om te verbinden met de iPhone, waardoor het voor mij sinds enkele maanden eigenlijk alleen maar voor m'n werk-mobiel bruikbaar is.

Kenmerken:
Regelmatig witte schermen
Volume met WinMobile is brak af te stellen: alles of niets
Met regelmaat stereo-storing: zonder verbonden te zijn of te bellen breekt hij in op de radio met een paar seconden radiostilte tot gevolg
Reset volgens de handleiding-methode werkt niet.
Updaten alleen via PC-bluetooth....maw: koop een laptop en usb-bluetooth om de bugs te fixen.
Ik heb het met mda vario en een nokia getest en gaf geen problemen.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Pagina: 1