Hands-on: Uitzending Gemist voor smartphones

Pagina: 1
Acties:

• punishedbrains
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-01 19:28
Kan de iPhone applicatie ook op de normale verhouding gezet worden? Want, if so, dan is de vergelijking tussen "fullscreen" van de HTC en dat van de iPhone natuurlijk onzinnig. Als de stream simpelweg niet op die fullscreen verhouding streamed, dan vervormt het beeld. Fout van Uitzending gemist natuurlijk, maar dat is niet te wijten aan het scherm op de iPhone. Als je dat gewoon op dezelfde verhouding zet, is de vergelijking eerlijk.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
Daarnaast ben ik ook wel benieuwd naar de screens van de andere test toestellen en OS'en :) Anders kun je er net zo goed van maken: Review uitzending gemist voor de iPhone.

[ Voor 30% gewijzigd door DaannO op 19-07-2009 13:04 ]

• bl0m5t3r
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-02 19:31
ik ben het helemaal eens met DaannO,
zou graag screens van de andere applicaties zien, mogelijk dat je dan zelf een oordeel kan vellen over de gebruiksvriendelijkheid. In ieder geval een beter beeld erbij hebt.

Een heel ander puntje wat ik zou willen aansnijden is dat ik niet helemaal begrijp dat dit in de reviews sectie opduikt. Zo is net de hele discussie op gang gebracht over mini-reviews die door het nieuws heen lopen, in de nieuws sectie dus. Nu zie ik een mini-review onder de noemer "hands-on" verschijnen in de review sectie.

ik ben de draad kwijt.....

of een sectie erbij voor dit soort kleine reviews, of alles onder de bestaande reviews, of deze hands-on hoort tussen het nieuws thuis. Persoonlijk zou ik graag zien dat alle reviews uit de nieuws sectie verdwijnen, daar horen ze gewoon niet thuis. Dus dat er voor 1 van de eerste 2 opties gekozen wordt.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:11

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DaannO schreef op zondag 19 juli 2009 @ 12:57:
Daarnaast ben ik ook wel benieuwd naar de screens van de andere test toestellen en OS'en :) Anders kun je er net zo goed van maken: Review uitzending gemist voor de iPhone.
Dat is het toch al? Alle screenshots zijn van de iphone, niet van win.mobile of symbian.

(winmobile is inderdaad bizar klein beeld, in mijn geval (touch pro) mischien 1/8ste deel van scherm).

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 19-07-2009 13:59 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Fout van Uitzending gemist natuurlijk, maar dat is niet te wijten aan het scherm op de iPhone. Als je dat gewoon op dezelfde verhouding zet, is de vergelijking eerlijk.
Ik oordeel niet over het scherm van de iPhone, maar over de applicatie zoals je hem gebruikt. Je zet hem op fullscreen, en wat zie je dan?
Daarnaast ben ik ook wel benieuwd naar de screens van de andere test toestellen en OS'en
Dan heb je de hands-on niet goed gelezen :) Nog een aanvulling op die tekst: ook met WM bleek het lastig screens te maken; ligt denk ik aan de software van Uitzending Gemist (omdat Symbian het ook had); bij WM kon ik het beeld nog op mijn computerscherm krijgen via externe software, maar de applicatie viel toen niet te besturen.
Zo is net de hele discussie op gang gebracht over mini-reviews die door het nieuws heen lopen, in de nieuws sectie dus. Nu zie ik een mini-review onder de noemer "hands-on" verschijnen in de review sectie.
Goed punt, die laat ik graag aan onze hoofdredacteur; hier kan ik niet over oordelen.
Review uitzending gemist voor de iPhone.
Is geen review, is een hands-on :) In een review steken we veel meer tijd en moeite, een hands-on is niet meer dan een kleine impressie :)

@all: thx voor de feedback iig :)

• punishedbrains
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-01 19:28
arnoudwokke schreef op maandag 20 juli 2009 @ 10:03:
[...]

Ik oordeel niet over het scherm van de iPhone, maar over de applicatie zoals je hem gebruikt. Je zet hem op fullscreen, en wat zie je dan?

[...]
Ja, maar er wordt dan het statement gemaakt dat het dus niet lekker te volgen is. Als dit fullscreen niet lekker gaat, dan zet je de verhouding dus standaard anders en zal er geen verschil zijn met de HTC. Je hebt dus 2 opties, maar die conclusie wordt niet getrokken. Nu lijkt het alsof het gewoon altijd slecht te lezen en te zien is.

Verwijderd

wokke, is de kwaliteit op iphone vergelijkbaar met de nos journaal app?
Pagina: 1