Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe IP Cam als gewone webcam gebruiken

Pagina: 1
Acties:
  • 458 views

• fishtank
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-03-2024
Ik zit te kijken naar een AXIS 207MW IP Webcam welke ik ook als gewone webcam wil gebruiken. Is het mogelijk om onder XP SP3 dit te doen (dus bv met MSN), eventueel met speciale drivers of andere software?

Gr, FT

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik stel voor dat je eerst het resultaat van je eerder gestarte topic afwacht; crossposten wordt niet gewaardeerd namelijk :) Daarnaast wordt eigen inzet dan weer wel gewaardeerd.

Zoek IP Webcam welke ook te gebruiken is als gewone webcam

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Geen idee. Als ik zou moeten gokken zou ik zeggen van niet, maar ik weet wel dat 1 topic per vraag zat is. Inkoppertje: neem contact op met de makers ;)

Maar houd het dus ajb bij 1 topic. Zie Zoek IP Webcam welke ook te gebruiken is als gewone webcam

Edit:
Oeh. ik ben traag. Zie hierboven :P

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 19-07-2009 11:47 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.