Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

windows vista hapert?!

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views

Verwijderd

Topicstarter
hapert vista?
vista start zonder enige problemen op.
maar naargelang enige tijd en met geringe tussentijden blijfkt hij voor een heel even ( +-5 sec)
haperen.
alles incluus. het geluid van dat moment herhaalt zichzelf. het beeld hapert ook.
welke zijn de mogelijk oorzaken? Hardware of Software?
er is ook enig probleem met mijn beeldscherm.
op willekeurige momenten wordt het scherm zwart met daarna een mededeling dat vista
het besturingsprogramma voor het beeldscherm herstelt heeft.
ik heb mijn drivers ( v Radion 3650) al geherinstalleerd zonder resultaat. 8)7 }:O
enige oplossing? :?
MVG

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2009 02:52 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

overclockboom, welkom op GoT!

Je topicstart is zo goed als onleesbaar, het lijkt me zinnig om (nu je uitgeslapen bent) even rustig een nieuw topic opent waar je een helder verhaal neer zet. De forumsoftware breekt zelf wel zinnen af. Gebruik alleen enters aan het einde van een alinea. En gebruik hoofdletters op de juiste plaatsen. Als het verhaal leesbaar is kunnen er tenminste nuttige reacties op komen, hier klikt iedereen halverwege de derde zin weg ;)

Je had zelf al gemerkt dat meer informatie nodig was (videokaart/drivers etc), dat klopt. Geef in een nieuw topic trouwens meteen even aan welke relevante foutmeldingen je terugziet in je event log (foutenlogboek) rond de tijdstippen dat het fout ging. En check dan natuurlijk die meldingen even via Google / Microsoft.com / etc. Je wilt ook Hangen en Opstartproblemen troubleshooter doornemen. Sowieso wil je natuurlijk ook alvast kijken of er niets oververhit (als het hardwarematig is) en of je er in de veilige modus ook last van hebt en welke verdachte processen er draaien (als het softwarematig is).

Maar zoals gezegd, omdat dit topic met deze topicstart niet gaat werken, sluit ik het. Open gerust een nieuw, helderder, topic :)

offtopic:
Ik zie dat je vandaag (per ongeluk?) nog een account hebt aangemaakt (PcNoob007). Die heb ik op slot gezet, een account per persoon is zat.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.