handgeschreven is het niet, ik denk niet dat iemand elke keer die logo's met de hand gaat maken
, maar ik het is niet onwaarschijnlijk dat er geen andere letters dan 'El Capitan' zijn gemaakt en dat er geen aparte zetletters zijn gemaakt (of digitale letters)
Het noto-emoji font doet het een beetje, maar heeft nog niet alle vlaggetjes uit de unicode-8 standaard...Jogai schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:52:
Wie weet er een font met support voor Regional Indicator Symbols zoals hier te zien: http://emojiflags.com/
Daar wordt in css font-family: "Apple Color Emoji","Segoe UI Emoji","NotoColorEmoji","Segoe UI Symbol"; ingesteld, maar het apple font kan ik niet installeren, en de andere fonts (waaronder noto) laten voor 🇬🇧 gewoon GB zien ipv een vlaggetje..
Bonus: wie ziet een vlaggetje in bovenstaande text?
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Daar is dit niet het juiste topic voor. Als je opzoek bent naar de naam van een specifiek lettertype is dit 'the place to be', maar voor een post als dit kun je beter terecht in een topic als \[2D] Post je 2d-stuff maar weer - part 13
[ Voor 108% gewijzigd door Spike_wolf op 14-07-2015 08:27 ]
Verstand van 'Alles' van 'Niets'
Het zou wel eens Arial Narrow Bold kunnen zijn:YellowOnline schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 18:31:
Ik denk dat onderstaande granaat een replica is, maar om zeker te zijn - of in te zien dat ik ongelijk heb - zou ik het font moeten kunnen identificeren.

Dubbelpost...
[ Voor 94% gewijzigd door begintmeta op 01-08-2015 19:44 ]
Bij gebrek aan een scherpe foto is er niet veel exacts over te zeggen denk ik, bijvoorbeeld de vorm van de uiteinden van de S zijn niet duidelijk en evenmin is duidelijk of de R een subtiele kromming heeft. Tenminste, voor mij.
Ik heb twee plaatjes weten te googelen van zo te zien hetzelfde object, in een betere beeldkwaliteit:

Dit lijkt mij idd Arial Narrow Bold. Kijk naar karakteristieke letters als de G, R, S en K. Wie het beter weet mag het zeggen

Dit lijkt toch een iets andere letter. Kijk naar de afgeronde hoekjes van de lettervormen.

Dit lijkt mij idd Arial Narrow Bold. Kijk naar karakteristieke letters als de G, R, S en K. Wie het beter weet mag het zeggen

Dit lijkt toch een iets andere letter. Kijk naar de afgeronde hoekjes van de lettervormen.
Arial Rounded? Overigens lijkt me dit een heel goedkope imitatie. Je ziet zelfs een randje van de malvoeg.
Is dit om Day of Defeat te larpen?
Is dit om Day of Defeat te larpen?
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ik ben opzoek naar deze font.. tenminste, als je het zo kan noemen.
Dit is zo'n trucje dat als je je telefoon bijna plat houd zie je opeens text. Ik wil zelf zoiets maken, iemand enig idee waar dit kan?
Dit is zo'n trucje dat als je je telefoon bijna plat houd zie je opeens text. Ik wil zelf zoiets maken, iemand enig idee waar dit kan?

-=- specs mp3pc -=- specs server -=- specs workstation -=-
Dit zijn gewoon twee extreem uitgerekte teksten door elkaar eentje staat horizontaal en eentje staat verticaal. Kun je eenvoudig nabootsen met Photoshop/illustrator met elk font dat je wilt.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Mogelijk is de tekst ingegraveerd (niet goed te zien op de foto), daarbij ontstaan vanzelf wat afgeronde hoekjes.Savantas schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:51:
Arial Rounded?
Hoi Kriebeltrui, ik denk eerder dat dit tampondruk is, een goedkope manier van drukken, vooral veel gebruikt voor gewelfde of ronde oppervlakken, bijvoorbeeld mokken.
Zou goed kunnen, Savantas. Als het ingegraveerd was, zou je iets van schaduwen moeten zien en die kan ik niet ontwaren. Maar goed, de resolutie is ook niet echt denderend.
Ik vind het wel lijken op fonts van Richard Keijzer: Mokum Cohen of Expo.Ragger schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:52:
Een grafsteen, met echt zo'n jaren '40 lettertype. Heeft iemand een idee hoe deze heet?
[afbeelding]
Hmmm, de ontwerper van een aantal van mijn favoriete lettertypes is overleden. 
http://www.dezeen.com/201...vers-london-street-signs/

http://www.dezeen.com/201...vers-london-street-signs/
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Avenir
Frutiger (je kunt het kennen van de bewegwijzering op NS-stations)
Ik ben vooral van de Avenir en Univers een groot liefhebber.
Univers is mijn go-to lettertype voor alles dat met architectuur te maken heeft.
Univers is mijn go-to lettertype voor alles dat met architectuur te maken heeft.
[ Voor 41% gewijzigd door Ramzzz op 17-09-2015 13:32 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Soms kom je zelfs een hele Adrian trein tegen:Willem schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:40:
(je kunt het kennen van de bewegwijzering op NS-stations)

Over het werk van Frutiger, het is briljant, maar (los van koppen) kan ik zijn letters toch bijna nooit gebruiken, het werkt gewoon nooit echt lekker en heb vaak de voorkeur voor een wat meer gedrongen schreefloos.
Maar goed, mijn favoriete lettertype (Clarendon) kan ik ook nooit gebruiken, het werkt gewoon nooit, de light is vaak te zwaar en alle gewichten veel te breed (of te smal). Maar die losse lettervormen en cijfers
Ondanks deze aanmerkingen was het een held en ben ik Frutiger dankbaar voor al zijn werk zodat wij tegenwoordig zoveel verschillende gewichten kunnen gebruiken, het vormen van superfamillies en zijne hele vernieuwende aanpak van letterontwerp. Een droevig jaar nadat wij eerder Zapf kwijtraakten!
(trouwens, samen met Zapf een van de weinige keren dat een we een letterontwerper in de krant krijgen, pas als we ze kwijt raken! De overige keren is vooral als de krant zelf van lettertje wisselt!)
[ Voor 4% gewijzigd door agentorangina op 18-09-2015 01:19 ]
Op de NS-stations wordt tegenwoordig Frutiger (het font dat naar de maker genoemd is) gebruikt, dus niet Avenir. Daarvóór werd Univers gebruikt.Willem schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:40:
AvenirFrutiger (je kunt het kennen van de bewegwijzering op NS-stations)
Dat zegt-ie ook niet...Kriebeltrui schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:56:
[...]
Op de NS-stations wordt tegenwoordig Frutiger (het font dat naar de maker genoemd is) gebruikt, dus niet Avenir. Daarvóór werd Univers gebruikt.
Overigens is de 'Frutiger' van de NS als ik me niet vergis bekend in de organisatie als 'NS Sans'.
Ik heb dat vroeger wel eens voorbij zien komen, in bestanden en in opmaak voor advertenties o.i.d.
[ Voor 11% gewijzigd door Ramzzz op 25-09-2015 17:18 ]
Voor een kennis ben ik opzoek naar het lettertype in dit logo:

Ik heb al gezegd dat het hoogstwaarschijnlijk een custom made logo is in plaats van een lettertype.
Na het in stukken geknipt te hebben en aan whatthefont gevoerd te hebben kwam er niet echt iets nuttigs uit.
Identifont was ook niet heel erg behulzaam...
Misschien dat jullie een bepaald font er in herkennen?

Ik heb al gezegd dat het hoogstwaarschijnlijk een custom made logo is in plaats van een lettertype.
Na het in stukken geknipt te hebben en aan whatthefont gevoerd te hebben kwam er niet echt iets nuttigs uit.
Identifont was ook niet heel erg behulzaam...
Misschien dat jullie een bepaald font er in herkennen?
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Ik zoek het font dat gebruikt is voor de sub titles op de covers van de thunderdome CD's (dus niet het pitchard font van het thunderdome logo zelf).
Paar voorbeeldjes:

Enig idee iemand?
Paar voorbeeldjes:

Enig idee iemand?
Ik denk zo maar: Lithograph.
Beste allemaal,
Zou iemand van jullie mij kunnen vertellen welk font Pathé tegenwoordig gebruikt in haar campagnes?
Voor de duidelijkheid, ik ben op zoek het font van de tekst "LADIES NIGHT" en de andere teksten, niet naar die van het Pathé logo.
Alvast enorm bedankt!
Zou iemand van jullie mij kunnen vertellen welk font Pathé tegenwoordig gebruikt in haar campagnes?
Voor de duidelijkheid, ik ben op zoek het font van de tekst "LADIES NIGHT" en de andere teksten, niet naar die van het Pathé logo.
Alvast enorm bedankt!

[ Voor 9% gewijzigd door djTheHague op 01-11-2015 15:49 ]
Zou het Abel, Franklin Gothic zijn (vet) nee dus
Vinden jullie ook dat de VO uit avonden wat meer overhang hadden mogen hebben?
[ Voor 19% gewijzigd door begintmeta op 01-11-2015 16:35 ]
Akzidenz Grotesk Condensed Bold
L-A-D is bijv. ook erg slecht gespatieerd. En D-I-E-S is dan wel weer 'optisch' constant.
De spatiëring van de kapitalen had handmatig veel beter gekund. de kerning-tabellen in het font zijn blijkbaar niet goed.begintmeta schreef op zondag 01 november 2015 @ 16:15:
L-A-D is bijv. ook erg slecht gespatieerd. En D-I-E-S is dan wel weer 'optisch' constant.
[ Voor 94% gewijzigd door Ramzzz op 01-11-2015 16:41 ]
Zijn (tenminste) de G en E daarvan niet toch wat anders?
LAD is inderdaad ook niet goed, als je me erop wijst valt het allemaal een stuk meer op trouwens, de VO sprong er voor mij als amateur nogal uit.
[ Voor 8% gewijzigd door begintmeta op 01-11-2015 16:58 ]
Akzidenz Grotesk Condensed Bold lijkt er sterk op inderdaad, maar bijvoorbeeld de G en de S wijken af.
Iemand anders nog enig idee?
Iemand anders nog enig idee?
[ Voor 13% gewijzigd door djTheHague op 02-11-2015 14:56 ]
Gevonden! Het blijkt News Gothic SB Bold Cond te zijn, toch dank voor de moeite!
Weet je het zeker? Het lijkt er inderdaad wel erg sterk op, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat bijvoorbeeld de A (en nog wat letters) toch wel anders zijn, maar dat zijn redelijk subtiele verschillen en misschien gewoon renderfouten.
Verder is het natuurlijk ook altijd leuk hoe iemand uiteindelijk heeft uitgevonden wat het is.
News Gothic SB Bold Cond:
Verder is het natuurlijk ook altijd leuk hoe iemand uiteindelijk heeft uitgevonden wat het is.
News Gothic SB Bold Cond:

[ Voor 13% gewijzigd door begintmeta op 02-11-2015 17:54 ]
Die is het niet.
News Gothic wijkt veel meer af dan de Akzidenz.
News Gothic wijkt veel meer af dan de Akzidenz.
Ik zou toch zeggen Franklin Gothic. Een Demi Compressed variant. Vooral de 'G' en 'J' kloppen dan. De foute 'L-A' spatiëring zie ik dan ook terug
[ Voor 30% gewijzigd door kaassouffle op 02-11-2015 19:56 ]
Ik geloof dat ik Franklin Gothic had laten afvallen omdat eigenlijk alle varianten wat te variabele lijndiktes hebben meen ik me te herinneren.
[ Voor 21% gewijzigd door begintmeta op 02-11-2015 20:14 ]
Aha-erlebnis.

Dat lijkt er inderdaad meer op
Had ik ook, maar toen vond ik die 'compressed' variant die erg leek (maar niet 100%). Lastig met al die varianten. Maar Trade Gothic komt beter overeen inderdaad.begintmeta schreef op maandag 02 november 2015 @ 20:14:
Ik geloof dat ik Franklin Gothic had laten afvallen omdat eigenlijk alle varianten wat te variabele lijndiktes hebben meen ik me te herinneren.
Geen idee maar het ziet er uit als veel zaagwerk
Ik ken het font wel ergens van, maar geen idee hoe die heet. Misschien dat ik hem thuis op mijn pc heb staan. Zal vanavond eens kijken.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik heb die. Even zoeken.
Zul je net zien... Vind ik 'm niet. Thuis, blijkbaar.
Zul je net zien... Vind ik 'm niet. Thuis, blijkbaar.
[ Voor 54% gewijzigd door Ramzzz op 10-11-2015 13:42 ]
Ik zie al waarom het een lastige zoekopdracht is, het zijn meerdere fonts. 
Check even de F en de T van de 2e en 3e foto. En de O's, etc.
De bovenste is wel het meest natuurlijke 'script' font. Het lijkt op Mahogany Script.
Check even de F en de T van de 2e en 3e foto. En de O's, etc.
De bovenste is wel het meest natuurlijke 'script' font. Het lijkt op Mahogany Script.
[ Voor 29% gewijzigd door Ramzzz op 10-11-2015 22:38 ]
Thanks, het lijkt er een beetje op, zijn inderdaad twee verschillende fonts. Ik ga nog verder zoeken of ga voor een die er het meeste op lijkt.
Bedankt!
Bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door Pin0 op 11-11-2015 12:25 ]
Het zijn er wel 3. Op elke foto een ander font.Pin0 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:25:
Thanks, het lijkt er een beetje op, zijn inderdaad twee verschillende fonts. Ik ga nog verder zoeken of ga voor een die er het meeste op lijkt.
Bedankt!
Ik zoek het lettertype dat wordt gebruikt op dit Giro fietsshirt:

Gaat om de tekst La Gazette dello Sport.
Iemand enig idee?

Iemand enig idee?
Asus PP-DLW - 2 x Intel Xeon 3,06 - 1Gb RAM - Coolermaster CM Stacker - 29160 - Seagate 18Gb 15k -=- 2 x LG L1910B 19" TFT
Na wat zoekwerk kwam ik uit op: Impasto Condensed Boldwezep schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:13:
Ik zoek het lettertype dat wordt gebruikt op dit Giro fietsshirt:
[afbeelding]
Iemand enig idee?
Wel zijn een aantal karakters speciaal voor het logo aangepast, volgens de ontwikkelaar van het logo. Vandaar dat het font niet helemaal exact overeen komt.
@MewBie: Lijkt me toch geen custom made, want de a en f zijn identiek. Wel is het een font met speciale begin- en eindvarianten (die mogelijk via slimme opentype-functie getoont worden, of als apart letterbestand) of zijn begin en eind handmatig aangepast.
Ik heb me al rotgewhatthefont, maar vind de exacte fonts niet.

Gaat om beide fonts, heb een app'je gebruikt om dit mee te maken, met de gedachte, ik whatthefont die fonts wel even, maar kan helaas de juiste fonts nergens vinden. Heeft hier iemand een idee?

Gaat om beide fonts, heb een app'je gebruikt om dit mee te maken, met de gedachte, ik whatthefont die fonts wel even, maar kan helaas de juiste fonts nergens vinden. Heeft hier iemand een idee?
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Niet wat betreft de fonts zelf, maar misschien heb je op Reddit meer geluk: https://www.reddit.com/r/identifythisfont/dodge_911 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:36:Heeft hier iemand een idee?

De A doet denken aan Calligri of Commercial Script. Alleen hebben die een dichte l. En zo snel zie ik niets wat dichterbij komt op Myfonts.com
[ Voor 9% gewijzigd door Savantas op 29-03-2016 09:13 ]
Nu hebben ze er wel een handje van om customs te gebruiken. Hier zit ook een leuke in als je hem kan spotten (makkie):

Swiss of Helvetica? 
Wat doet die vieze uitloop daar?

Idd maar dan met een afwijkende R jaSavantas schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:52:
Swiss of Helvetica?

Wat een abominatie inderdaad.
Wel interessant trouwens:
'Miedinger's original Neue Haas Grotesk included a number of interesting alternates, including a cedilla that looked more like a flattened comma (preferred, apparently, by the French speakers among the Swiss Modernists), but the most striking was a straight-legged R, available in each of his handful of original weights by special order only. Impressed by the impact this one small change has on the overall look of the typeface, Richard asked me to make this the default form for Bloomberg Businessweek.'*
Klopt op zich wel, maar zo'n chimaera is dan wel weer teveel van het goede IMHO.
Wel interessant trouwens:
'Miedinger's original Neue Haas Grotesk included a number of interesting alternates, including a cedilla that looked more like a flattened comma (preferred, apparently, by the French speakers among the Swiss Modernists), but the most striking was a straight-legged R, available in each of his handful of original weights by special order only. Impressed by the impact this one small change has on the overall look of the typeface, Richard asked me to make this the default form for Bloomberg Businessweek.'*
Klopt op zich wel, maar zo'n chimaera is dan wel weer teveel van het goede IMHO.
[ Voor 4% gewijzigd door begintmeta op 02-05-2016 12:20 ]
Gezocht:

Volgens mij zat het vroeger standaard in xp maar ik kan het niet meer vinden.
www.weitjerock.com
Dat is een aangepaste versie van Jokerman.Klein_Kipje schreef op maandag 16 mei 2016 @ 16:42:
Gezocht:
[afbeelding]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ben op zoek naar het volgende font (tekst "7,112" - maar volgens mij is de rest hetzelfde font):

Al heel wat sites afgestruind, maar krijg de juiste helaas niet gevonden.

Denk niet dat de cijfers van hetzelfde font zijn dus je zou wel apart op de cijfers moeten blijven zoeken. Hier is nog een grotere versie van het plaatje http://assets.materialup....535e66bc6/attachment.jpeg
[ Voor 39% gewijzigd door apis29 op 17-05-2016 00:31 ]
Is gewoon het IPhone systeem font oftewel Helvetica Neuemussov schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:43:
Ben op zoek naar het volgende font (tekst "7,112" - maar volgens mij is de rest hetzelfde font):
[afbeelding]
http://osxdaily.com/2014/...stem-font-helvetica-neue/
De tekst Historical trend lijkt het enige afwijkende font hier.
[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 17-05-2016 04:49 ]
Dat afwijkende font (een DIN) komt in die hele app terug en die cijfers en komma wijken toch wel af van Helvetica Neue maar ook van dat DIN font.

[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 17-05-2016 19:37 ]
@mussov: de cijfers lijken zeer op de cijfers uit de Franklin Gothic familie, maar ze wijken net iets af.
Ik zoek al een tijdje naar het lettertype van het logo van het huidige (en vorige) EK.

Het enige dat ik online kan vinden is Beau Sans Pro dat gebruikt wordt voor de algemene teksten rondom het EK (en de UEFA toevoeging van het 2016 logo).
Het dichtste dat ik in de buurt kom is Multicolore (even door de kleurrijke versie heen kijken). Maar hier wijken met name de R, A en K van af (in France en Poland-Ukraine) met een sierlijke kromming.
Beide logo's/stijlen zijn ontworpen door het Portugese bureau Brandia Central, maar die geven geen informatie omtrent het gebruikte lettertype.
Hopelijk weet iemand welk lettertype het is!
Ik zoek al een tijdje naar het lettertype van het logo van het huidige (en vorige) EK.

Het enige dat ik online kan vinden is Beau Sans Pro dat gebruikt wordt voor de algemene teksten rondom het EK (en de UEFA toevoeging van het 2016 logo).
Het dichtste dat ik in de buurt kom is Multicolore (even door de kleurrijke versie heen kijken). Maar hier wijken met name de R, A en K van af (in France en Poland-Ukraine) met een sierlijke kromming.
Beide logo's/stijlen zijn ontworpen door het Portugese bureau Brandia Central, maar die geven geen informatie omtrent het gebruikte lettertype.
Hopelijk weet iemand welk lettertype het is!
iOS font is San Francisco.apis29:
Dat afwijkende font (een DIN) komt in die hele app terug en die cijfers en komma wijken toch wel af van Helvetica Neue maar ook van dat DIN font.
[afbeelding]
De cijfers zijn absoluut niet van de DIN family (die 7,112). Veel van de rest wel.
[ Voor 3% gewijzigd door Willem op 22-06-2016 16:45 ]
iemand een suggestie welk lettertype dit kan zijn?

Het is ObelixPro

Het is ObelixPro
[ Voor 5% gewijzigd door Geckoo op 13-07-2016 21:27 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Ik wil graag dit lettertype gebruiken. Ik zie het echter niet in de standaard word types terug, mogelijk dat iemand het herkent?
Een van beide is goed, ofwel de tekst, ofwel de naam. Zijn beide mooi
De naam is Tally Text.greatgonzo schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 13:11:
[afbeelding]
Ik wil graag dit lettertype gebruiken. Ik zie het echter niet in de standaard word types terug, mogelijk dat iemand het herkent?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
De tekst is Caviar Dreams.greatgonzo schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 13:11:
[afbeelding]
Anoniem: 617899
Hier misschien experts aanwezig mbt fontbeheer? Fonts opschonen en beheren
Begrijp dat dit hier niet helemaal thuis hoort, maar wil het toch even proberen.
Begrijp dat dit hier niet helemaal thuis hoort, maar wil het toch even proberen.
Ben er ondertussen achter hoe de bovenste heet : Sedgwick Co van DJ Sherman.dodge_911 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:36:
Ik heb me al rotgewhatthefont, maar vind de exacte fonts niet.
[afbeelding]
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Dat is (uiteraard) handwerk...
De stijlperiode die je zoekt is 'arts & crafts', 'belle epoque', 'fin de siècle', evt. max. 'jaren '20'.
Google op '19 century font' of '20 century font'.
'Twenties font' is ook een goede.

Het zou ook handig zijn als je even vertelt wat je ermee wilt, misschien volgen er dan handige tips.
De stijlperiode die je zoekt is 'arts & crafts', 'belle epoque', 'fin de siècle', evt. max. 'jaren '20'.

Het zou ook handig zijn als je even vertelt wat je ermee wilt, misschien volgen er dan handige tips.
[ Voor 87% gewijzigd door Ramzzz op 29-11-2016 18:42 ]
Anoniem: 617899
Was even vergeten dat ik hier wat gepost hadRamzzz schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 17:24:
Dat is (uiteraard) handwerk...
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedankt! Een maatje wilt een naambordje maken voor zijn huis. Hij weet wat hij wilt, dus hoop dat er iets tussen zit.
Edit: Goedgekeurd, dus top!

Iemand enig idee welk font dit is? Whatthefont ed vinden geen resultaat
[ Voor 20% gewijzigd door Dr.Snuggles op 05-01-2017 14:10 ]
Ik weet er zo gauw alleen één die erop lijkt: Bruno JB Standard.Dr.Snuggles schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:09:
[afbeelding]
Deze is het:Dr.Snuggles schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:09:
[afbeelding]
http://www.dafont.com/jenna-sue.font?text=Mark+%26+Anna
Weet iemand wat het lettertype is in de volgende afbeelding? Whatthefont geeft bij mij niks lijkends....

[ Voor 12% gewijzigd door Dr.Snuggles op 24-01-2017 22:24 ]
Kan m zo 123 niet vinden met oeken op cut out font... Ik heb het idee dat mevrouw Boon (http://www.bybean.nl/) dit zelf uitgeknipt en tot font heeft gemaakt.
[ Voor 5% gewijzigd door Savantas op 30-01-2017 15:40 ]
Wat denken jullie:

Interstate of SAA Series EM of toch iets anders?

Interstate of SAA Series EM of toch iets anders?
[ Voor 4% gewijzigd door begintmeta op 26-03-2017 22:14 ]
Interstate.
I agree, kan niet missen
Best mensen,
10 jaar terug heeft een bekende van me een logo gemaakt voor me, ik zoek daar nu het lettertype van.
Ik heb al 1000 lettertypes bekeken op http://www.1001freefonts.com/ en er zitten er wel in de buurt, zoals deze: http://www.1001freefonts.com/imaki.font. But not quite the same.
Misschien herkent iemand het lettertype hier?
Het gaat om het E 3 0 in de 3 gekleurde vlakken.

B.v.d.
10 jaar terug heeft een bekende van me een logo gemaakt voor me, ik zoek daar nu het lettertype van.
Ik heb al 1000 lettertypes bekeken op http://www.1001freefonts.com/ en er zitten er wel in de buurt, zoals deze: http://www.1001freefonts.com/imaki.font. But not quite the same.

B.v.d.
Op basis van je plaatje:metallicattim schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 11:46:
Best mensen,
[afbeelding]
B.v.d.
https://www.myfonts.com/W...024744000071e70&x=31&y=34
Het heeft ook iets weg van Chicago font (oud Apple Mac OS font), of 'Enter Sansman'-font.
Houd rekening met een 'eigen' customized 'logo'.
[ Voor 7% gewijzigd door Ramzzz op 04-05-2017 14:34 ]
"Your search session has expired. Please start again"Ramzzz schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:30:
[...]
Op basis van je plaatje:
https://www.myfonts.com/W...024744000071e70&x=31&y=34
Het heeft ook iets weg van Chicago font (oud Apple Mac OS font), of 'Enter Sansman'-font.
Houd rekening met een 'eigen' customized 'logo'.
Die andere 2 zijn het helaas niet. Customized is zeker mogelijk ja, helaas heb ik geen contact meer met de designer...
Toch bedankt!
metallicattim schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 15:33:
[...]
"Your search session has expired. Please start again"![]()
Die andere 2 zijn het helaas niet. Customized is zeker mogelijk ja, helaas heb ik geen contact meer met de designer...
Toch bedankt!

Zie resultaat 4 van Whatthefont ^^ .Zeror schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 15:54:
@metallicattim, volgens mij is het deze:
- http://www.dafont.com/sf-quartzite.font?text=E30
[ Voor 13% gewijzigd door Ramzzz op 04-05-2017 15:56 ]
Ja, dat resultaat zag ik net nog niet
Thx allebei! Ik had op werk alleen het gehele logo en dat werkte niet op whatthefont.
SF Qaurtzite lijkt inderdaad hét font te zijn, +1 voor jullie!
SF Qaurtzite lijkt inderdaad hét font te zijn, +1 voor jullie!
Nooit gedacht dat ik hier nog eens een consult kwam vragen 
Deze:

Ik vermoed een Regular font dat faux italic is gezet ... zeker weten doe ik het niet.
iemand een idee?
Deze:
Ik vermoed een Regular font dat faux italic is gezet ... zeker weten doe ik het niet.
iemand een idee?
Ik kom niet verder dan Neuropol, maar dat is m niet...
Cabo komt aardig in de buurt:Willem schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 10:04:
Nooit gedacht dat ik hier nog eens een consult kwam vragen
Deze:
[afbeelding]
iemand een idee?

Aangezien veel font liefhebbers in dit topic komen:
Dafont is gehacked. Check je account/password/email even als je daar een account hebt.
http://www.zdnet.com/arti...sands-of-accounts-stolen/
Dafont is gehacked. Check je account/password/email even als je daar een account hebt.
http://www.zdnet.com/arti...sands-of-accounts-stolen/
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 18-05-2017 23:45 ]