Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik ben net lid en ik heb al een zwaar probleem.
Vandaag is mijn moederbord naar de hemel gegaan.
Niks aan de hand gewoon een nieuwe bestellen. Maar let op, ik wou een moederbord waar mijn celeron d processor in paste en waar ik later (vanwege geld)een quadcore processor in kon stoppen.
De man in winkel adviseerde een msi neo-F p45 moederbord.
Alleen als ik ga zoeken heb ik het idee dat dat helemaal niet gaat werken, omdat ze bij de specificaties van msi spreken van celeron d 400 en hoger. En mijn processor is celeron D 356. Maar ik heb het moederbord in feite al besteld, maar ik weet niet goed wat ik nou moet.
Dus ik wil een:

General information
Type CPU / Microprocessor
Family Intel Celeron D
Processor number ? 356
Part number HH80552RE093512
BX80552356
Frequency (GHz) 3.333
Bus speed (MHz) ? 533
Clock multiplier ? 25
Package type 775-land GC-LGA4
Socket type Socket 775 (LGA775
Processor core Cedar Mill-512
Core steppings B1 (QIBN)
C1 (QMSB, SL96N)
D0 (SL9KL)
Manufacturing process 0.065 micron
Data width 64 bit
Floating Point Unit Integrated
Level 1 cache size ? 16 KB data cache
Level 2 cache size ? 512 KB 8-way set associative cache

In een Msi neo-F p45 stoppen.

Wie weet wat ik moet doen werkt dit of gaat dit niet werken.

Groeten Moetje

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:03
De socket van de processor is dezelfde als van de moederbord, dus erin passen gaat wel lukken, of de moederbord deze cpu wel ondersteund is een andere vraag. Als dit problemen gaat geven is dit eventueel met een bios update op te lossen, of anders raad ik aan om te zoeken naar een moederbord die WEL deze processor ondersteunt. Ook is er een kans dat de processor niet officieel ondersteund word, maar wel gewoon zal draaien.

Verwijderd

Topicstarter
Zal ik msi bellen dan????

Gr moetje

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-04 17:20

Wiethoofd

Broadcast TOM

Als het goed is heeft MSI een QVL beschikbaar, een lijst met standaard ondersteunde processoren. Als je daar de BIOS-update changelog legt krijg je een volledige lijst met processoren die je op je moederbord kunt drukken.

Verder zoeken op het moederbordtype icm de het processortype die je er op wilt hebben moet de nodige hits met google opleveren als dit niet gaat werken met eventueel hoe het wel werkend gekregen is.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Zotn_Dré174
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-04 19:18
http://www.msi.com/index....no=1481&maincat_no=1#menu dit is je mobo?

celeron 356 staat er idd niet bij, maar als die persoon in pc zaak je dat mobo aangeraden heeft terwijl hij wist voor welke processor het was moet het toch mogelijk zijn om je order te annuleren?

Anders zou je msi rechtstreeks kunnen contacteren met je vraag