Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-10 12:54
Er zijn zoveel mobiele browsers op de markt ook zoveel per soort platform dat ik hier maar de vraag stel al gat het hier dus om "Non-Windows Based Mobiles & PDA's", dus voornamelijk Symbian (Nokia et al), Android en iPhone.
En hierbij bedoel ik het 'volledige'web dus geen WAP browsers o.i.d., ik ben benieuwd hoe jullie websurfen op een mobiel apparaat ervaren en of dat een beetje lekker werkt.

Al heb ik zelf alleen ervaring met het eerste platform en met Maemo OS van de N810 'telefoonloze' PDA. Ik ken dus voor Symbian (en heb dat geprobeerd) een *terretje betekent een 'transcoding' browser dus een waar de website rendering op een server wordt uitgevoerd en dus het toestel dus heel weinig hoeft weer te geven.

- 'Web'(Nokia browser in de firmware)
- Opera Mini
- Opera Mobile *
- Bolt *
- Teashark *
- UCWeb
- Ozone

Wat ik zou willen weten van jullie of o.a. onderstaande sites goed weergegeven worden. Als je nog meer testsites weet, noem ze dan:

- google Maps, ik bedoel de site maps.google.com, niet de aparte applicatie (soms loopt 5800 helemaal vast of is heeeeeel traag)
- Hotmail (zie je een mobiele versie en is die bruikbaar ?)
- nu.nl (zie je de wap pagina of de gewone ?)
- hyves (doorklikken naar desktop versie als je wap pagina ziet kan gewoon ben benieuwd of die zich goed laat zien
- www.ah.nl en dan zoeken op winkels (5800 browser loopt meestal helemaal vast)