Sinds gisteren overgestapt op UPC (hiervoor Online). Ik heb nu problemen met m'n p2p programma. Als ik deze aanzet kan ik nauwelijks meer het internet op. Echt te traag of doet het zelfs helemaal niet meer.
Ik kan me herinneren dat ik vroeger hetzelfde probleem had en dat ik de volgende opstelling had dat het probleem oploste:

Het modem staat dus niet op de WAN poort, maar gewoon op de eerste LAN poort. Voor deze opstelling moet ik op Linksys wel wat dingen instellen. Het is trouwens een Linksys WRT54G v5.1 en draait op de laatste DD-WRT.
De vraag is hoe ik de Linksys moet instellen? Hier een plaatje van de setup pagina (dit plaatje is van iemand anders:

DHCP server wil ik graag uit laten. De vraag is hoe ik de rest moet instellen?
Arris: 192.168.100.1
Linksys: 192.168.1.1
PC's: 192.168.1.100+
Ik kan me herinneren dat ik vroeger hetzelfde probleem had en dat ik de volgende opstelling had dat het probleem oploste:

Het modem staat dus niet op de WAN poort, maar gewoon op de eerste LAN poort. Voor deze opstelling moet ik op Linksys wel wat dingen instellen. Het is trouwens een Linksys WRT54G v5.1 en draait op de laatste DD-WRT.
De vraag is hoe ik de Linksys moet instellen? Hier een plaatje van de setup pagina (dit plaatje is van iemand anders:

DHCP server wil ik graag uit laten. De vraag is hoe ik de rest moet instellen?
Arris: 192.168.100.1
Linksys: 192.168.1.1
PC's: 192.168.1.100+
Dat zeg ik!