Goeie dag,
Ik heb een beetje vaag probleem.
Ik ben laast wezen gamen bij een familie lid en men computer los gekoppelt om mee te nemen.
Maar sinds ik weer thuis ben krijg ik elke keer een blauw scherm als ik niks loopt te doen en dan bedoel ik helemaal niks.
Ik ben dan bijvoorbeeld tv aan het kijken ofzo.
Als ik gewoon bezig ben gamen interneten heb ik helemaal nergens last van
ik heb zelfs alle kabels van usb aparaten ect gelabelt en op de zelfde plek erin gestoken omdat ik wist dat van vroeger (misschien nu wel anders) dat alles raar begint te doen en dat die het aparaat niet kan vinden en dat soort gelul.
Ik heb geen hardware verandert of iets anders alles is dus gewoon het zelfde.
Wie heeft eenig idee wat het is?
Systeem.
Windows XP SP2
Moederbord - Asus Striker
Q6600 @ 3gig
4gig geheugen 800Mhz
2x 8800GTX in sli
Ik kan evetueel een foto maken van de error als nodig is, misschien dat jullie er wijser uit worden.
Ik heb een beetje vaag probleem.
Ik ben laast wezen gamen bij een familie lid en men computer los gekoppelt om mee te nemen.
Maar sinds ik weer thuis ben krijg ik elke keer een blauw scherm als ik niks loopt te doen en dan bedoel ik helemaal niks.
Ik ben dan bijvoorbeeld tv aan het kijken ofzo.
Als ik gewoon bezig ben gamen interneten heb ik helemaal nergens last van
ik heb zelfs alle kabels van usb aparaten ect gelabelt en op de zelfde plek erin gestoken omdat ik wist dat van vroeger (misschien nu wel anders) dat alles raar begint te doen en dat die het aparaat niet kan vinden en dat soort gelul.
Ik heb geen hardware verandert of iets anders alles is dus gewoon het zelfde.
Wie heeft eenig idee wat het is?
Systeem.
Windows XP SP2
Moederbord - Asus Striker
Q6600 @ 3gig
4gig geheugen 800Mhz
2x 8800GTX in sli
Ik kan evetueel een foto maken van de error als nodig is, misschien dat jullie er wijser uit worden.
Blaad