Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Blauw scherm met niks doen.

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views

• zBEASTORz
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2017

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Goeie dag,

Ik heb een beetje vaag probleem.
Ik ben laast wezen gamen bij een familie lid en men computer los gekoppelt om mee te nemen.
Maar sinds ik weer thuis ben krijg ik elke keer een blauw scherm als ik niks loopt te doen en dan bedoel ik helemaal niks.
Ik ben dan bijvoorbeeld tv aan het kijken ofzo.

Als ik gewoon bezig ben gamen interneten heb ik helemaal nergens last van :|
ik heb zelfs alle kabels van usb aparaten ect gelabelt en op de zelfde plek erin gestoken omdat ik wist dat van vroeger (misschien nu wel anders) dat alles raar begint te doen en dat die het aparaat niet kan vinden en dat soort gelul.

Ik heb geen hardware verandert of iets anders alles is dus gewoon het zelfde.

Wie heeft eenig idee wat het is?

Systeem.
Windows XP SP2
Moederbord - Asus Striker
Q6600 @ 3gig
4gig geheugen 800Mhz
2x 8800GTX in sli

Ik kan evetueel een foto maken van de error als nodig is, misschien dat jullie er wijser uit worden.

Blaad

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

BSOD? Schrijf de foutcode op en zoek op wat deze betekent :)

Zie verder ook de Windows XP en 2000 BSOD guide in de FAQ.

[ Voor 41% gewijzigd door gambieter op 18-07-2009 20:45 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dat lijkt me sowieso de eerste stap die je neemt, nog vóórdat je een topic gaat openen.

Graag zelf wat moeite in je topicstart steken en probeer zelf iets op te lossen, als je er dan niet uitkomt kun je altijd nog een topic openen met je ervaringen :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.