Platte luidsprekers voor aan de muur

Pagina: 1
Acties:

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:21

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Mensen,

Het volgende: Ik ben op zoek naar platte (betaalbare) rearspeakers voor aan de muur. Ik heb al verschillende google opdrachten uitgevoerd, marktplaats bekeken, kieskeurig rondgezocht en hier op Got gezocht. Echter, ik kom niet verder dan de Jamo 510, deze zijn mij eigenlijk iets te groot, en niet plat genoeg (9cm uitstekend).

Ik ga jullie niet vragen welke speakers ik moet kopen en wat goed is, eigenlijk interesseert me dat ook niet zo, ik ben geen audiofiel, maar wil wel graag 5.1 in de woonkamer.
Mijn vraag aan jullie is, weten jullie nog type speakers die plat zijn? Ik ga ze zelf wel beluisteren (of niet) enz, maar ik weet gewoon even niet meer waar ik het moet zoeken.

Er is hier een ouder topic uit 2006 met dezelfde vraag, alleen de types die daar genoemd worden vind ik nergens meer terug of zijn onbetaalbaar.
Het budget is rond de 150 euro per speaker (als het van belang is, ik koop ze waarschijnlijk toch via MP)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:39
electrostaten?

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Oh, heet dat zo :P Ik heb er helemaal geen verstand van hoor, een snelle google opdracht leert mij dat dit hele grote dingen zijn. Ik dacht meer aan formaat satelliet

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

Sony leverde vrij platte rear speakers om op te hangen, in de jaren 90, bij hun midisetjes.
Als het toch niet uitmaakt hoe het klinkt....

En als het nog minder uitmaakt hoe het klinkt, kan je ook een kastje timmeren om een auto speaker heen en dat aan de muur hangen.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
dreeke schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 20:14:
Sony leverde vrij platte rear speakers om op te hangen, in de jaren 90, bij hun midisetjes.
Als het toch niet uitmaakt hoe het klinkt....

En als het nog minder uitmaakt hoe het klinkt, kan je ook een kastje timmeren om een auto speaker heen en dat aan de muur hangen.
Ik bedoelde met "het maakt niet uit hoe het klinkt" dat ik hier geen speakers langs hoef te zien komen van honderden euro's omdat die beter klinken ofzo. En die eerste optie is misschien nog wel wat hoor, ik heb hier nu ook 2 Sony zuilen staan waar ik prima tevreden mee ben.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:36

lier

MikroTik nerd

Eerst het probleem, dan de oplossing

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Dat is niet iets voor mij.. kan me ook niet helemaal voorstellen dat zoiets bedoeld is voor in de huiskamer.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:02

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Had MB Quart niet dunne speakers voor naast de LCD? Wat oudere serie alweer denk, maar ik kan er even niet opkomen.

En, zelfbouw een optie?

2 speakers met een array van 3 of 4 8cm breedbanders, evt klein tweetertje erbij... ?

Wise enough to play the fool

• keluwak
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-05 11:15
evt is een magnetostaat ook een optie.

http://www.magnepan.com/model_MC1
Pagina: 1