Geen signaal bij monitor die is aangesloten op MBP

Pagina: 1
Acties:

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-02 23:16
Hey mensen,

Ik heb pas mijn MPB ontvangen maar ik heb een probleempje:
Ik heb een Samsung 2443BW 24-inch monitor die ik met mijn MPB wil connecten via de meegeleverde displayport->DVI adapter, alleen is het probleem dat als ik dit probeer mijn scherm van mijn MPB uit gaat maar dat de monitor geen signaal binnenkrijgt.
Als ik dan vervolgens de kabel disconnect vervomd het beeld van de MBP helemaal waardoor ik genoodzaakt ben hem opnieuw op te starten.

-Het ligt niet aan de DVI kabel: Deze is pas nog met andere laptop gebruikt
-Het ligt niet aan de MDP adapter: Daar heb ik er 2 van en beide werken niet

Iemand suggesties?

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-12-2025
Systeemvoorkeuren --> Beeld-Schermen --> Knopje rechts Detecteer Beeldschermen :)

• juulie19
t1mmy schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 18:56:
Systeemvoorkeuren --> Beeld-Schermen --> Knopje rechts Detecteer Beeldschermen :)
Dat lukt niet eens want als ik hem aansluit dan gaat het beeld zwart maar komt er geen signaal naar de monitor: Ik kan op dat moment dus niet eens die optie aanklikken.

Ik heb wel eens opnieuw opgestart met de monitor aangesloten, op deze manier is mijn beeldscherm van mijn MBP niet zwart maar komt er ook geen signaal naar de monitor, wanneer ik detecteet beeldschermen doe word het beeld van mijn MPB weer zwart maar komt er nog steeds geen signaal door.

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03-2025
Volgens mij ligt dit aan de kabel in combinatie met bepaalde schermen. Ik had hetzelfde probleem met 2 verschillende schermen, van verschillende merken. Beiden wilden geen beeld geven met de mini-display naar DVI connector.
Op de Apple forums lijken meer mensen hier last van te hebben. Heb uiteindelijk maar een 24" ACD gekocht :P

• juulie19
rig0r schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 19:14:
Volgens mij ligt dit aan de kabel in combinatie met bepaalde schermen. Ik had hetzelfde probleem met 2 verschillende schermen, van verschillende merken. Beiden wilden geen beeld geven met de mini-display naar DVI connector.
Op de Apple forums lijken meer mensen hier last van te hebben. Heb uiteindelijk maar een 24" ACD gekocht :P
Hmm is er echt geen andere oplossing? Een nieuwe monitor is nou niet echt een optie...

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03-2025
Klagen bij Apple ! En even de Apple forums checken als je dat nog niet gedaan hebt.

• juulie19
Heb de reden en oplossing gevonden gevonden:
De Macbook kan wel aangesloten worden als ik de standalone vidkaart inschakel inplaats van de 9400.
Maar is dit normaal? Want nu moet ik de energiebesparende stand uitschakelen om mijn monitor te kunnen aansluiten (geen drama, maar toch)
Pagina: 1