Toon posts:

Bison electro wie wil me helpen

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dit gehaald waar kun je het beste die l1 bruggen mee doen op een thunderbird heb nu potlood streepjes en die gaan er om de 3 weken af ofzo staat hij op 500 mhz :(

naald ?? of wat anders ??

en moet je het echt 12 uur laten drogen ?

tnx all !!!

Verwijderd

misschien een idee: een deel van naald erin dopen en dan gewoon de naald in de lengte in de richtig van de bruggen erop doen. Dus dan krijg je gelijk 1 afdruk. Wel dunne naald nemen.

Verwijderd

werkt dat spel echt als lijm? is natuurlijk super als aternatief voor solderen op je mobo (denk aan voltage tweaks voor a7v enzo)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ehm... ik snap het niet helemaal.... er zijn nogal wat mensen die zeggen dat hun 'potloodstreepjes' na een week of 3 niet meer werken.... Ik heb mijn processor ergens in Juli 2000 ingekleurd.... en heb het daarna nooit weer hoeven doen.... (gelukkig, want die coolermaster zit wel errug strak op de processor... die laat ik het liefst lekker zitten).

Ik heb trouwens wel flink zitten krassen... dus niet 1x van ene kant van brug naar de andere kant, maar gewoon een paar keer heen en weer met een 0,5 mm HB navulpotloodje...

Kweet niet of dit je zal helpen, dit is helemaal niet waar je om vraagt... maar wie weet zie je iets wat ik anders heb gedaan dan jij, en kan het je toch helpen.... :?

Succes in ieder geval

Verwijderd

Topicstarter
jah ik heb het netgehaald kun je ook voor mobo gebruiken :) ik ga het vanavond doen het moet 12 uur drogen uitharden ofzo maar wie heeft het ook gedaan ???

Verwijderd

pak teneerste het ZACHTSTE potloodje wat je kan vinden, die zijn het meest geleidend..

wat je OOK kan gebruiken :

- achterruitverwarming reparatie spul
- printplaat reparatie spul

respectievelijk de autogarage en de elektrowinkel.

(blijf et niet zegge ;))

Verwijderd

Hoi, ik heb dat spul ook proberen te gebruiken voor het verbinden van de L1-bruggen, het resultaat zie je hier in het forum staan (Multiplier probleem MSI...):(
En dit na verscheidene keren verwijderen en weer aanbrengen en een zere vinger van telkens weer die cooler erop en eraf.

Je opmerking over droogtijd is misschien een nieuw lichtpuntje voor me (wat meer geduld, ha en dat voor een tweaker >:))

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

..

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
mala: ging bij mij perfect, ik heb het met een dunne spijker gedaan (scherp puntje). Ik heb het 5 minuutjes laten drogen en toen heb ik alles voorzichtig gemonteerd.

hou wel wasbenzine of stickerverwijderaar bij de hand: als je een foutje maakt met schilderen, kun je dat snel wegvegen als het nog nat is. Eenmaal droog, moet je gaan krabben, en dat zal niet bevorderlijk zijn voor de bruggetjes. Mocht je in Arnhem wonen.....kom langs! :)

ach...in een volgend leven lach je er om!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Op donderdag 01 maart 2001 19:41 schreef mala het volgende:
jah ik heb het netgehaald kun je ook voor mobo gebruiken :) ik ga het vanavond doen het moet 12 uur drogen uitharden ofzo maar wie heeft het ook gedaan ???
Staat het niet op de verpakking :?

Verwijderd

Topicstarter
jah ik heb het hier liggen het spul ik ga het vanacht proberen en dan laat ik de proc wel effe los liggen in het originele doosje en dan laat ik het 12 uur drogen en klaar :)

bedankt !

Verwijderd

Topicstarter
jah staat erop :) BISON ROELEERD :)

Verwijderd

Potlood roeleert toch harder :)

Benodigdheden :
-vulpotlood met vrij dikke 'vulling'
-gemodde lineaal
-vergrootglas
-dik plakband
-wasbenzine
-doekje

Pak je gemodde lineaal en vulpotlood en zet echt superdikke strepen op je l1 bruggen, dan blaas je even tot alle kleine deeltjes weg zijn, je checkt even met je vergrootglas of niets elkaar raakt. Als dit wel zo is ga je met het doekje en de wasbenzine aan de gang.
Heb je goed gekleurd, dan mag je plakband over je l1 bruggen doen, NIET je plakband bewegen, je hebt kans dat je dan je inkleurkunstwerk verne*kt.

En klaar is kees, Thunderbird 850 op 1005 :)

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
en in plaats van plakband (tss...plakband :) ) kun je ook blanke nagellak gebruiken. Hoewel dat toch een beetje meer je garantie aan diggelen slaat dan wanneer je plakband gebruikt.

ach...in een volgend leven lach je er om!

Pagina: 1