Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vista "fout - afdrukken" (Samsung ml-1640)

Pagina: 1
Acties:

• RallyBanally
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-12-2023
Beste Tweakers,

Ik heb vandaag maar eens mijn samsung ml-1640 uit de kast gehaald. Al een tijdje niet meer gebruikt. Omdat ik mijn laptop (Acer) opnieuw heb geinstalleerd moest ik mijn printer dus opnieuw installeren.
Bij de installatie gaat alles goed, geen enkele fout! Zelfs bij printers in het configuratiescherm zegt hij online en gereed. Als ik echter ga printen geeft de printer geen enkele kick en geeft hij bij afdruktaken "fout - afdrukken" aan.
Om te kijken waar de fout zit heb ik de printer op een ander systeem aangesloten met hetzelfde besturingssysteem. Hierop werkt de printer perfect.

-Printer Spool werkt
-Printer zelf werkt ook

Laptop:
Acer Aspire 6530
OS Windows Vista 32bit

Printer:
Samsung ML-1640
Connectie: USB

Ik denk zelf dat de fout in vista zit vandaar dat ik in deze topic heb gepost. Heeft iemand dit probleem eerder gehad of heeft iemand een mogelijk oplossing? Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik zit nu al 5 uur achter het scherm te surfen :?

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 16:50

r0b

Vreemd probleem..

Testpagina geeft hetzelfde probleem?
Andere USB-poort geprobeert?

• RallyBanally
Ja...Test pagina geeft hetzelfde probleem. Alle programma's geven hetzelfde probleem. Andere usb poort helpt ook niet.

• RallyBanally
Schopje