Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Film maken in Google Earth

Pagina: 1
Acties:

• Dwid
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Dwid

www.svdelden.nl

Topicstarter
Ik ging eens aan het stoeien met Google Earth 5.0.
nu zit hier een optie in om een filmpje te maken van jouw 'reis'... Alleen hoe sla je zo'n filmpje op ?? (als avi,mpeg of wmv). Het enige wat ik er tot nu toe uit kan halen is een kmz-bestand en daar zit alleen het geluid in opgeslagen...
Ben benieuwd ! Thanks alvast...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Klik op de eerste hit bij [google=record google earth video] en je hebt je antwoord :Y)
http://earth.google.com/userguide/v4/ug_movies.htmldus. En als je niet wilt betalen neem je de tweede hit, http://googlesystem.blogs...deos-in-google-earth.html (opnemen via een willekeurig schermopneemtooltje)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
De enige mogelijkheid om mooie filmpjes te maken is 'Google Earth Pro', met screen recording programma'tjes zoals snagit krijg je altijd haperingen in het beeld.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• Dwid

Dwid

www.svdelden.nl

Topicstarter
Ok, dat verklaard wat, ik dacht namelijk dat je het ook kon in de normale GE, foutje mijnerzijds....
Bedankt voor de info en hier mag watmij betreft een slotje op.

• Dwid

Dwid

www.svdelden.nl

Topicstarter
djexplo schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 16:06:
De enige mogelijkheid om mooie filmpjes te maken is 'Google Earth Pro', met screen recording programma'tjes zoals snagit krijg je altijd haperingen in het beeld.
Helaas zijn ze niet zo mooi, tenminste niet met mijn laptop. Erg schokkerig en dat in lage kwaliteit. Zal wel aan de specs van de laptop liggen,maar had er meer van verwacht (T5250, met 2gb intern)

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-11 14:30

vanDaal

-ismeereentje

djexplo schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 16:06:
Sorry voor de kick, maar ik heb wel een nuttige toevoeging. Ik heb zojuist met Fraps een Google Earth video-opname gemaakt en dat is zeer vloeiend!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Een dergelijke kick is imho zeker nuttig :*

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-11 14:30

vanDaal

-ismeereentje

Jeej :*)
Pagina: 1