met papier mache kun je alles maken!!
Ik snap sommige mensen niet hoor
wij draaien FreeSCO, das puur een router, niet meer van die andere zooi, kan op 1 flop.
Willen ze een ftp server voor storage, een irc client.. dadelijk ook nog een grafische omgeving:P waarom install je geen debian ofzo?
kun je doen wat je maar wilt, en router heb je en die gaat ook nooit meer down 
tenzij je halt tikt
Willen ze een ftp server voor storage, een irc client.. dadelijk ook nog een grafische omgeving:P waarom install je geen debian ofzo?
tenzij je halt tikt
ja, maar het is zo lekker EASY 
Maar....handmatig een router opzetten... zijn daar howto's van?
Gewoon met Ipmasq enzo?
Maar....handmatig een router opzetten... zijn daar howto's van?
Gewoon met Ipmasq enzo?
met papier mache kun je alles maken!!
't klinkt allemaal zo eng, maar internet delen is niet meer dan 1 commando hoor.
gozer uit mn klas zei ooit, install 't en stel je netwerk kaartjes in.. tik dan ipchains -A forward -s 192.168.1.0/24 -j MASQ bijv, klaar is kees, karel..
Als je 't wil proberen, msg me maar op ICQ.. krijg je live hulp
gozer uit mn klas zei ooit, install 't en stel je netwerk kaartjes in.. tik dan ipchains -A forward -s 192.168.1.0/24 -j MASQ bijv, klaar is kees, karel..
Als je 't wil proberen, msg me maar op ICQ.. krijg je live hulp
Op donderdag 01 maart 2001 19:37 schreef j3p het volgende:
Ik snap sommige mensen niet hoorwij draaien FreeSCO, das puur een router, niet meer van die andere zooi, kan op 1 flop.
Willen ze een ftp server voor storage, een irc client.. dadelijk ook nog een grafische omgeving:P waarom install je geen debian ofzo?kun je doen wat je maar wilt, en router heb je en die gaat ook nooit meer down
tenzij je halt tikt
XFreeSco