Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zoek al een tijdje naar een digitale (compact) camera die een webcam functie heeft.
Het liefts via USB 2.0 boven firewire.
Weet iemand een (liefts recent) merk en type die deze functie heeft?
Wil er namelijk ook met bvb Pinacle Studio Plus mee capturen.

bedankt voor jullie hulp, _/-\o_ en gr.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-01 15:28
Wat heb je zelf al gevonden? Het zou mooi zijn als je eerst wat research doet naar dit soort zaken alvorens hier een 'wie kan voor mij even'-vraag te dumpen. :)

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Met de Canon software die je kon gebruiken met een oude Canon Powershot A60 kon je real time het beeld wat de camera opving bekijken op je pc. Als je daar bovenop een Hypercam, softcam e.d gebruikt. dan kan je dit gewoon uitzenden als webcam. Ik verwacht eigenlijk dat dit nog steeds kan met nieuwere versies. Als je maar op een of andere manier bewegende beelden kan zien via de software dan kan dit dus al.

☻/
/▌
/ \

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Elke Windows Mobile telefoon met camera kan het, maar dat zal niet de kwaliteit geven waar je naar op zoek bent. Tenminste, ik neem aan dat het een echte camera moet zijn vanwege de kwaliteit?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01 19:14

Caveman

whahoehaha

Ik neem aan dat je een digitale film camera bedoelt.... nagenoeg iedere camcorder kan je aan je pc hangen en gebruiken als webcam. Bij de oudere heb je iets van een video-in (TV-kaart of Capture-kaart) op je pc nodig en bij de nieuwere kan je het via de usb aansluiting doen.
Bij de nieuwere kan het trouwens ook nog steeds via een video-in. Je hebt tegenwoordig al een video-in naar usb voor 19 euro, dus dat kan er denk ik nog wel bij bij de aanschaf van een camera.

[ Voor 26% gewijzigd door Caveman op 19-07-2009 13:06 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal bedankt voor jullie antwoorden.
Op willem169 na dan. ;) Zoek al een tijdje en meeste website's winkels weten er niets van.
Werk nu met bvb Pro9000 maar geeft eerder beweging bij minder licht.
Oude miniDV camera sony gaat perfect.
Ga op zoek naar
Bij de nieuwere kan het trouwens ook nog steeds via een video-in. Je hebt tegenwoordig al een video-in naar usb voor 19 euro, dus dat kan er denk ik nog wel bij bij de aanschaf van een camera.
thanks all. _/-\o_
Pagina: 1