Toon posts:

Hoe zit dat eigenlijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
AL je nou jezelf heb geregistreerd,en je post na een half jaar niet meer...ben je dan nog steeds een member :?

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ja :)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zolang er geen BC3 aankomt, wel, ja :)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Hoezo?

Status?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 01 maart 2001 19:24 schreef wildhagen het volgende:
Zolang er geen BC3 aankomt, wel, ja :)
en dat houdt in :?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Big Crash, aflevering 3 (we hebben er al 2 gehad, vandaar).

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Aha....dus tweakers wordt altijd alleen maar groter :?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Die crashes stammen nog uit de UBB tijd (het oude brakke forum). Zal nu niet zo snel meer gebeuren..

DIT IS MIJN WEBSITE

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op donderdag 01 maart 2001 19:34 schreef hazes het volgende:
Aha....dus tweakers wordt altijd alleen maar groter :?
Ja:)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op donderdag 01 maart 2001 19:38 schreef havana het volgende:
Die crashes stammen nog uit de UBB tijd (het oude brakke forum). Zal nu niet zo snel meer gebeuren..
UBB was bepaald NIET brak. Alleen werkte GoT met een zeer antieke, seniel geworden versie, zo oud was die.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
oké ik weet genoeg :)

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 19:38 schreef havana het volgende:
toch was het toen wel vlot, alleen lastig als je weer een "niet bestond"

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 19:49 schreef NINER het volgende:

[..]

Toen waren er 5000 users of zo. Nu iets van 20.000

• Onno
  • Niet online
Kijk om je heen. Tel het aantal brakke en verminkte threads. En durf dan UBB nog eens brak te noemen.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op donderdag 01 maart 2001 19:49 schreef NINER het volgende:
Een van de grootste user crashes kwam omdat de harddisk vol was.. en tsja.. daar kun je niet echt UBB de schuld van geven lijkt me.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ik ga toch eens wat minder mijn profile updaten. Straks gaat mysql daar de fout in en hebben we nog brakke users ook :(

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 20:16 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Toen waren er 5000 users of zo. Nu iets van 20.000
Okee, das waar.....maar je had toen bijna geen shit met allemaal codes nummer zoveel en databasedingesen...

en iedereen was "van niveau"!

Verwijderd

De gemiddelde leeftijd is gezakt naar brugklas-nivueau ipv middelbaar/hogeschool.

Verwijderd

Da's waar, maar we hadden toen ook jonkies, alleen die hadden nog respect, als je dan zei, "he hou eens op" dan deden ze dat...

Ik kan me herrinneren dat Kaj ineens verscheen, hij was toen ook knap irri, is toch nog goed gekomen! Dus er is hoop.

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op donderdag 01 maart 2001 20:32 schreef HlpDsK het volgende:
De gemiddelde leeftijd is gezakt naar brugklas-nivueau ipv middelbaar/hogeschool.
Dit zijn gevaarlijke uitspraken :)

Het komt nog een keer zover dat je je sofi-nummer moet invoeren bij je registratie, en dat deze direct bij de IBG wordt opgevraagd om je opleiding/leeftijd na te lopen. >:):)

Verwijderd

En dan nog ff een BKR checkje. :)

Verwijderd

achjah, zoveel brugklassers en basisscholers zitten hier volgens mij niet hoor, ik zit zelf in 2 mbo, maar erger me eignelijk (bijna) nooit aan een jonge user ofzo, hooguit weereens een vraag die diezelfde dag noges is gesteld ofzo :)
ik erger me meer aan de hele hoop flamers en slotjesvragers.. dat zijn meestal niet de newbee's

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Op donderdag 01 maart 2001 20:21 schreef Onno het volgende:
Kijk om je heen. Tel het aantal brakke en verminkte threads. En durf dan UBB nog eens brak te noemen.
You've got a point there

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Het is ook niet de leeftijd, het is waarschijnlijk het IQ o.i.d.

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op donderdag 01 maart 2001 20:57 schreef NINER het volgende:
En dan nog ff een BKR checkje. :)
if(current_woonplaats == Leeuwarden)
{
return "Sorry, aangezien uw huidige woonplaats Leeuwarden is, kunnen wij uw registratie niet verwerken. Probeer het na de verhuizing nog eens. Met vriendelijke groet, de T.net crew"
}

>:):)

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 20:45 schreef NINER het volgende:
Da's waar, maar we hadden toen ook jonkies, alleen die hadden nog respect, als je dan zei, "he hou eens op" dan deden ze dat...

Ik kan me herrinneren dat Kaj ineens verscheen, hij was toen ook knap irri, is toch nog goed gekomen! Dus er is hoop.
Mja .. het hele zwikkie is brutaler geworden. Maar dat komt volgens mij door de FOK!-mentaliteit die ze meebrengen van elders. (Niks tegen Fok! verder, maar men snapt mij hopelijk wel)

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Ze zijn niet brutaler geworden, het zijn er gewoon meer.

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

In den beginne, waren we allen "nerds" (and proud), nu is GOT meer een dwarsdoorsnede van de samenleving, met dus ook de rotte appels.

Verwijderd

Topicstarter
ontopic :?

• RvdH
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op donderdag 01 maart 2001 19:41 schreef wildhagen het volgende:

[..]

UBB was bepaald NIET brak. Alleen werkte GoT met een zeer antieke, seniel geworden versie, zo oud was die.
En die UBB was dus brak.
Op donderdag 01 maart 2001 20:21 schreef Onno het volgende:

[..]

Verschil is dat de problemen met brakke threads in Topix ligt aan een ontoereikende database, en niet aan de forumsoftware. Dus ja, UBB was brak. Topix funtioneert 1000x beter en sneller, mits er een stabiele database achter hangt :)
Op donderdag 01 maart 2001 20:25 schreef Chaos het volgende:

[..]

Een van de grootste user crashes kwam omdat de harddisk vol was.. en tsja.. daar kun je niet echt UBB de schuld van geven lijkt me.
Dat er geen nieuwe threads of users aan kunnen worden gemaakt omdat een HD vol is okay, maar als dat ervoor zorgt dat alle users pleite gaan.. dan kijk ik toch met een wantrouwend oog richting UBB ja.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En die UBB was dus brak.
Ja, dat klopt. Maar dat was versie 5.33 (dacht ik?), terwijl ze op moment van overschakelen naar Topix al op iets van 5.45 zaten ofzo, dus 12 versies later.

Die UBB is brak != UBB is brak. Kijk alleen maar naar het aantal grote BB's dat op UBB of een curstomized versie hiervan draait.

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1