Iedere keer zodra ik een nieuwe update krijg van Firefox, moet ik Firefox opnieuw installeren en handmatig alle add-ons installeren om alle add-ons werkend te krijgen. Dit is begonnen sinds 3.5 RC3. Iedere update zorgt ervoor dat de add-ons compleet niet meer werken en ook de options zijn niet meer te benaderen. Ze staan allemaal nog in de add-ons lijst, maar zodra ik op options klik, komt er geen nieuw venster te voorschijn, maar kan ik tevens het add-ons scherm niet meer sluiten (reageert niet meer op muisklikken). Alleen het hoofdvenster is dan nog te sluiten, maar dan blijft het add-ons venster gewoon staan (kan alleen door task manager gesloten worden).
Normaal gesproken zet ik al mijn add-ons terug met MozBackup, maar sinds 3.5 werkt dit dus niet meer voor de add-ons. Deze moet ik nu allemaal handmatig installeren, wat een behoorlijke klus is gezien de lijst. De instellingen kan ik gelukkig wel terugzetten met MozBackup (los van de add-ons), dus dat scheelt al weer een hele hoop werk, maar het blijft uitermate irritant. Ik kan er verder op internet ook niets over vinden.
Ik moet een herinstallatie doen, want geen enkele add-on wil nog installeren na een update. Ik krijg dan de foutmelding:
Firefox could not install the file at:
[bronadres]
because: Unexpected installation error
Review the Error Console log for more details.
- 203
Alleen in de Error Console is niets te zien.
Het gebeurt zowel bij mijn PC als mijn laptop, voor beide gebruik(te) ik dezelfde backups van de Firefox instellingen. De één is echter Vista, de ander XP.
Normaal gesproken zet ik al mijn add-ons terug met MozBackup, maar sinds 3.5 werkt dit dus niet meer voor de add-ons. Deze moet ik nu allemaal handmatig installeren, wat een behoorlijke klus is gezien de lijst. De instellingen kan ik gelukkig wel terugzetten met MozBackup (los van de add-ons), dus dat scheelt al weer een hele hoop werk, maar het blijft uitermate irritant. Ik kan er verder op internet ook niets over vinden.
Ik moet een herinstallatie doen, want geen enkele add-on wil nog installeren na een update. Ik krijg dan de foutmelding:
Firefox could not install the file at:
[bronadres]
because: Unexpected installation error
Review the Error Console log for more details.
- 203
Alleen in de Error Console is niets te zien.
Het gebeurt zowel bij mijn PC als mijn laptop, voor beide gebruik(te) ik dezelfde backups van de Firefox instellingen. De één is echter Vista, de ander XP.