-nvm geldt schijnbaar alleen voor PW-medewerkers-
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2009 10:46 ]
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2009 10:46 ]
Verwijderd
Naast het nieuwe kantoor aan Amsterdam Waterfront, zal VNU Media kantoren behouden in Groningen (NationaleVacaturebank.nl) en Amersfoort (Tweakers.net). In Amsterdam zullen alle overige merken worden gehuisvest.
Nee, heel Tweakers.net verhuist medio 2010 naar Amsterdam. Of dat een goeie keus is zal de tijd leren, voor een aantal werknemers is het op persoonlijk vlak niet de meest preferabele keuze.Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 10:45:
-nvm geldt schijnbaar alleen voor PW-medewerkers-
Intentionally left blank
[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2009 08:20 ]
Íets zegt me dat Crisp wel weet waar hij over praatVerwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 08:16:
@crip: zie hierboven. Tweakers.net blijft in Amserfoort staat daar. Alhoewel ik uit ervaring kan spreken dat de kans aanwezig is dat binnen 5 jaar alsnog ook verhuist naar Amsterdam gaat worden. Je weet hoe het gaat: er komt een nieuwe manager, die ziet synergie voordelen om Tweakers bij de rest te hebben, en plots moet iedereen alsnog mee verhuizen.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Nee, de quote van Dwars komt uit een persbericht van een jaar geleden. De tijden zijn inmiddels al veranderd...Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 08:16:
@crip: zie hierboven. Tweakers.net blijft in Amserfoort staat daar. Alhoewel ik uit ervaring kan spreken dat de kans aanwezig is dat binnen 5 jaar alsnog ook verhuist naar Amsterdam gaat worden. Je weet hoe het gaat: er komt een nieuwe manager, die ziet synergie voordelen om Tweakers bij de rest te hebben, en plots moet iedereen alsnog mee verhuizen.
Intentionally left blank
Ah dan heb ik niks gezegd. Maar pff dat gaat (zie hierboven) dan snel! Van toch in A'foort blijven tóch maar méé. Amsterdam wordt de nieuwe tweakcity dus! Er komt neem ik aan meer ruimte in het nieuwe pand voor de redactie en testers?crisp schreef op maandag 20 juli 2009 @ 08:22:
[...]
Nee, de quote van Dwars komt uit een persbericht van een jaar geleden. De tijden zijn inmiddels al veranderd...
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2009 08:27 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Voornamelijk thuiswerken is vaak geen oplossing - om even makkelijk te overleggen (al is het maar over een onbenullig iets tijdens een koffie ronde) is fysiek de mensen om je heen hebben toch een stuk makkelijker. Daarnaast zie je juist met voornamelijk thuiswerkers (dus per week meer thuis werken dan op kantoor) dat men buiten het team groeit.Falcon schreef op maandag 20 juli 2009 @ 08:50:
In principe dus beter afspraken maken over thuiswerken.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Verwijderd
De huur van het pand van VNU in Haarlem (hoofdkantoor) liep af. In Amsterdam-Noord aan de IJ-Oevers reist een klein mediapark (MTV komt er ook, of zit er al). En financieel bood Amsterdam een aantrekkelijkere deal dan in Haarlem alsnog blijven. Dit moment bood waarschijnlijk ook kansen voor het MT om gelijk ook Tweakers samen te trekken bij de rest. Er zitten meer IT bedrijven en IT opleidingsinstituten rond Amsterdam dan Utrecht/Amsersfoort, dus het biedt ook zeker kansen voor de redactie en dus de lezers.Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 01:49:
Heeft dit te maken met de financiele situatie waarin VNU zich nu bevindt (bundelen activiteiten e.d.) of was dit al op de langere termijn gepland?
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2009 09:54 ]
Die is erVerwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 01:49:
Amsterdam is wat dat betreft op zich al een fijne puinzooi, zeker op de route vanuit Amersfoort. Daar mag wel een soepele OV-regeling (gratis met de trein) tegenover staan dan.
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Trouwens, niet om het een of ander, maar Amsterdam = multiculti. Dus bedacht me jullie hebben geen enkele vrouw of gekleurd redactielid oid of anderzins mederwerker (bv moderator) he? Of wel? I.h.k.v. een breder lezerspubliek aanspreken.JJJur schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 09:41:
[...]
Die is erIk heb een jaartrajectkaart, en zal die voor naar Amsterdam vast ook wel krijgen
...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2009 09:57 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Nee in principe niet, maar die associatie onstond bij mij wel even. Gewone pure gezonde nieuwsgierigheid, niets mis mee toch. Ik trap met deze vraag toch niet op tenen ofzo?JvS schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:09:
Wat een bescheiden vraag! En dat heeft toch echt werkelijk niets met al dan niet in Amsterdam gevestigd zitten bij?
Trouwens, niet om het een of ander, maar Amersfoort is ook best wel multiculti. Dus naast het feit dat vrouwen, maar ook mensen met niet-Nederlandse etniciteit voor Tweakers.net werken maakt compleet geen verschil.Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 09:51:
[...]
Trouwens, niet om het een of ander, maar Amsterdam = multiculti. Dus bedacht me jullie hebben geen enkele vrouw of gekleurd redactielid oid of anderzins mederwerker (bv moderator) he? Of wel? I.h.k.v. een breder lezerspubliek aanspreken.
Bericht hierboven
Da's een beetje historisch gegroeid denk ik. Met name omdat Femme in het oosten woont en het allereerste eigen kantoortje in Utrecht zat (vermoed ik).GrooV schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:00:
Ik snapte eigenlijk al nooit waarom tweakers in Amersfoort zat
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik voel me als dikke VVD-er vaak heel eenzaam hoorJvS schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:06:
[...]
Da's een beetje historisch gegroeid denk ik. Met name omdat Femme in het oosten woont en het allereerste eigen kantoortje in Utrecht zat (vermoed ik).
Only.Holiris: Je trapt met die vraag denk ik niet op tenen, maar je stelt hem wel vrij negatief 'jullie hebben zeker helemaal geen minderheden in dienst he?'.
En veel Groningers hebben ze hier ook al niet...zeef schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:21:
[...]
Ik voel me als dikke VVD-er vaak heel eenzaam hoor
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Grammernazi, helaas is het al weer achterhaald!Tweakers komt naar Amsterdam? GoeieGoede keus
[ Voor 23% gewijzigd door Matis op 22-07-2009 14:42 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
We hebben tenminste één moderator met een donkere huidskleur en iemand van Aziatische komaf, Dark Blue en zomertje zijn vast beledigd als je hen mannen noemt, en hetzelfde geldt voor de dames die eerder voor T.net gewerkt hebben. Er heeft iemand voor T.net gewerkt die in Duitsland woonde, we hebben een moderator uit de VS en een meukposter uit Finland. Een van onze ex-nieuwsposters woonde in Frankrijk. En we hebben natuurlijk een lading Belgen.Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 09:51:
[...]
Trouwens, niet om het een of ander, maar Amsterdam = multiculti. Dus bedacht me jullie hebben geen enkele vrouw of gekleurd redactielid oid of anderzins mederwerker (bv moderator) he? Of wel? I.h.k.v. een breder lezerspubliek aanspreken.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
En dan vergeet je het negerteam nogNMe schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:47:
[...]
We hebben tenminste één moderator met een donkere huidskleur en iemand van Aziatische komaf, "Dark Blue" en zomertje zijn vast beledigd als je hen mannen noemt, en hetzelfde geldt voor de dames die eerder voor T.net gewerkt hebben. Er heeft iemand voor T.net gewerkt die in Duitsland woonde, we hebben een moderator uit de VS en een meukposter uit Finland. Een van onze ex-nieuwsposters woonde in Frankrijk. En we hebben natuurlijk een lading Belgen.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ga dan lekker je soevereiniteit uitroepen, begin je eigen landjeGENETX schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:50:
En jawel, de Friezen worden weer buitengesloten met maar liefst 4 man
Bericht hierboven
*snif* ik woon dan niet zoooo ver als Bart, maar toch ook wel weer een eindje uit NLNMe schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:47:
Er heeft iemand voor T.net gewerkt die in Duitsland woonde, we hebben een moderator uit de VS en een meukposter uit Finland. Een van onze ex-nieuwsposters woonde in Frankrijk. En we hebben natuurlijk een lading Belgen.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Hee, wat ik niet weet kan ik niet zeggen.Qwerty-273 schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 15:38:
[...]
*snif* ik woon dan niet zoooo ver als Bart, maar toch ook wel weer een eindje uit NL
En een slecht aangepaste allochtone Engelsman - die nota bene al in A'dam woontNMe schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:47:
[...]
We hebben tenminste één moderator met een donkere huidskleur en iemand van Aziatische komaf, Dark Blue en zomertje zijn vast beledigd als je hen mannen noemt, en hetzelfde geldt voor de dames die eerder voor T.net gewerkt hebben. Er heeft iemand voor T.net gewerkt die in Duitsland woonde, we hebben een moderator uit de VS en een meukposter uit Finland. Een van onze ex-nieuwsposters woonde in Frankrijk. En we hebben natuurlijk een lading Belgen.
Oslik blyat! Oslik!
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
BLASPHEMY!!!!!dion_b schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:49:
[...]
En een slecht aangepaste allochtone Engelsman - die nota bene al in A'dam woont
hutspot&stamppot is en blijft verprakte babyvoer
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2009 15:31 ]
Ik bedoelde het heel serieus. Maar het is nu al verpest deze thread. Dus graag slotje of move naar HK.
Dat kan maar dat doet er niets aan af dat het een heel rare vraag is, wat zou het uit moeten maken of iemand neger, vrouw, hermafrodiet of baviaan is als hij maar goed functioneert? Anders word het positieve discriminatie en dat is _nooit_ goed.Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 15:42:
[...]
Ik bedoelde het heel serieus. Maar het is nu al verpest deze thread. Dus graag slotje of move naar HK.
Relnegerteam bedoel je neem ik aan
Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.
Sorry hoor, maar ten eerste gaat het je gewoon niet echt iets aan of iemand in de crew nou blank, donker, zwart, paars, geel of oranje is, noch of het mannen of vrouwen zijn. Daarnaast ga je er in Verwijderd in "Tweakers komt naar Amsterdam? Goeie keus" ook nog eens van uit dát we alleen maar blanke mannen in dienst hebben én op die rare aanname die ook nog eens niets met de verhuizing naar Amsterdam te maken heeft baseer je ook nog eens je argument dat T.net dan maar eens andere mensen in dienst moet gaan nemen, vlak na een ronde van ontslagen en contractbeëindigingen. Vind je het heel gek dat daar wat minder serieus op gereageerd wordt nadat je vraag beantwoord is?Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 15:42:
[...]
ja ik vind het gek dat er 'wat minder serieus' maar geheel 'niet serieus' (bedoel je) op wordt gereageerd door moderators. Zie je reply: het kan dus wel serieus en zo hoort het ook. Overigens, overdrijf je imho een beetje. Ik stelde een heel normale vraag. Jij vindt het misschien een rare vraag, maar dat betekent niet dat er dan direct ook rare reacties op hoeven te volgen. Zoals hierboven: het kan ook zo en dat is imho wenselijker op een volwassen forum als GoT. Laat ik het zo zeggen: nergens heb ik gevraagd om dit soort reacties.NMe schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:13:
[...]
Sorry hoor, maar ten eerste gaat het je gewoon niet echt iets aan of iemand in de crew nou blank, donker, zwart, paars, geel of oranje is, noch of het mannen of vrouwen zijn. Daarnaast ga je er in Verwijderd in "Tweakers komt naar Amsterdam? Goeie keus" ook nog eens van uit dát we alleen maar blanke mannen in dienst hebben én op die rare aanname die ook nog eens niets met de verhuizing naar Amsterdam te maken heeft baseer je ook nog eens je argument dat T.net dan maar eens andere mensen in dienst moet gaan nemen, vlak na een ronde van ontslagen en contractbeëindigingen. Vind je het heel gek dat daar wat minder serieus op gereageerd wordt nadat je vraag beantwoord is?
Daar ga jij dus niet over. Als je een probleem met de reacties in een draad hebt, dan doe je een TR. Uit het feit dat de crew hier niet tot weinig serieus op reageert mag je opmaken dat (1) betrokkenen niet veel zin hebben om gezellig met jou over hun arbeidsvoorwaarden te babbelen en (2) dat een brakke TS tot brakke draadjes leidt.Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:21:
Zie je reply: het kan dus wel serieus en zo hoort het ook. (...) Laat ik het zo zeggen: nergens heb ik gevraagd om dit soort reacties.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq