Laats probeerde ik visualC trial versie te downloaden. Mijn interbroowser IE??komt met de mededeling
De webpagina kan niet worden weergegeven.
Dezelfde mededeling krijg ik ook als ik naar windows-update ga. Verder geen andere site's die niet weergegeven kunnen worden enkel deze van MS.
Ook zijn er heel veel site's die heel heel erg langzaam laden. Denk dan aan 20 tot 40 sec per pagina.
Ik heb IEpro7 geinstalleerd. Die is een hulpporogramma voor IE die je meer controlle mogelijkheden geeft. Maar dit progje draait al heel lang en de problemen zijn er ca een week.
Heb de firewall en virusscanner al tijdelijk uitgeschakeld.
Heb gecontroleerd of ik gehacked ben. Voor zover ik weet niet maar hoe controleer je dat beter?
Heb mijn router gereset en de logs bekeken. Niets bijzonders aan getroffen.
Voor de rest is het me een raadsel.
De webpagina kan niet worden weergegeven.
Dezelfde mededeling krijg ik ook als ik naar windows-update ga. Verder geen andere site's die niet weergegeven kunnen worden enkel deze van MS.
Ook zijn er heel veel site's die heel heel erg langzaam laden. Denk dan aan 20 tot 40 sec per pagina.
Ik heb IEpro7 geinstalleerd. Die is een hulpporogramma voor IE die je meer controlle mogelijkheden geeft. Maar dit progje draait al heel lang en de problemen zijn er ca een week.
Heb de firewall en virusscanner al tijdelijk uitgeschakeld.
Heb gecontroleerd of ik gehacked ben. Voor zover ik weet niet maar hoe controleer je dat beter?
Heb mijn router gereset en de logs bekeken. Niets bijzonders aan getroffen.
Voor de rest is het me een raadsel.