Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Diverse microsoft sites onbereikbaar*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laats probeerde ik visualC trial versie te downloaden. Mijn interbroowser IE??komt met de mededeling

De webpagina kan niet worden weergegeven.

Dezelfde mededeling krijg ik ook als ik naar windows-update ga. Verder geen andere site's die niet weergegeven kunnen worden enkel deze van MS.

Ook zijn er heel veel site's die heel heel erg langzaam laden. Denk dan aan 20 tot 40 sec per pagina.
Ik heb IEpro7 geinstalleerd. Die is een hulpporogramma voor IE die je meer controlle mogelijkheden geeft. Maar dit progje draait al heel lang en de problemen zijn er ca een week.
Heb de firewall en virusscanner al tijdelijk uitgeschakeld.
Heb gecontroleerd of ik gehacked ben. Voor zover ik weet niet maar hoe controleer je dat beter?
Heb mijn router gereset en de logs bekeken. Niets bijzonders aan getroffen.

Voor de rest is het me een raadsel. :?

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Heb je IE7 al gereset? (Internet Options -> Advanced -> Reset)

Kun je met Firefox/Opera/Chrome/etc wel je download binnenhalen?

[ Voor 9% gewijzigd door PD2JK op 18-07-2009 04:16 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

Topicstarter
Heb net alles gereset en geen enkel verschil.

Heb geen andere browser geinstalleerd.

• EmperoR88
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 16:21
onberijkbaar
Je zal wel onbereikbaar bedoelen :)
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 05:01:
Heb geen andere browser geinstalleerd.
Ik zou dat dan eens proberen...

Verder heb ik zelf wel eens zoiets meegemaakt, waarbij ik ergens in C:\Windows\blaat... een bestandje moest wijzigen met dns servers om een bepaalde site goed te kunnen bekijken. Weet iemand meer hierover? Misschien kan het de TS helpen.

• Hoeloeloe
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-11 19:02
Kun je wel op webpaginas van virusscannerfabrikanten (symantec.com, mcafee.com) komen en werkt de windows update nog?

Ik had namelijk laatst hetzelfde probleem, en het bleek dat er een virus/rootkitachtig iets aanwezig was. De quickscan van bitdefender (http://quickscan.bitdefender.com/) werd niet tegengehouden en gaf wat meer informatie over het virus

Met behulp van avenger heb ik toen het virus eraf weten te krijgen. Na het rebuilden van de tcpip stack deden alle paginas het ook weer. Maar mocht het een virus zijn, zoek dan even hoe het te verwijderen is (google staat er bol van)

[ Voor 3% gewijzigd door Hoeloeloe op 18-07-2009 17:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hoeloeloe schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 17:41:
.... en werkt de windows update nog?
Dat is nu net het probleem dat werk dus niet, omdat ik die site niet kan benaderen.

En andere browsers instaleren lijkt me sterk het kan nooit aan de browser liggen. Als niemand anders dezelfde problemen heeft moet het dus iets zijn van mijn eigen computer.

Het kan een virus oid zijn maar mijn eigen scanners herkennen het duidelijk niet. Ga avenger eens proberen.

Het gaat dus maar om enkele sites die langzaam gaan. Zou dat ook iets met de manier waarop die websites gemaakt zijn kunnen maken. Dus bv software waarmee de site gemaakt is die slecht wordt verwerkt door IE7. Tweakers.net is wel gewoon normaal.

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Het lijkt me 99,99% zeker dat het een rootkitachtig spyware iets is want op een andere PC heb ik deze symptomen ook.
Nog geen tijd gehad om er naar te kijken maar het lijkt erop dat het zoiets is...

Ik heb wel ge-update naar IE8 maar zelf toen bleef het gewoon dus aan IE7 ligt het niet.

Ik ga ook avenger eens proberen :)

Je kan het trouwens hier downloaden: http://swandog46.geekstogo.com/avenger2/download.php

De brander in die PC is trouwens ook een beetje van slag af tijdens het branden, gaat niet sneller dan 2X en trekt eerst zijn buffer helemaal leeg en gaat dan weer laden en branden, en dit herhaald zich om de 5 seconden.

Is dit ook bekend bij dit soort spyware...?

[ Voor 7% gewijzigd door crack_en_hack op 19-07-2009 20:59 ]

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Pagina: 1