Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-10 02:01
Al weer een jaar T-mobile abonnement met onbeperkt internet ( € 9,95 /maand ) in combinatie met een Touch Diamond.

Nu speelt het volgende al weer een heel jaar, onder verschillende Rom`s:

Ik heb mijn toestel ingesteld dat hij elke 30 minuten mail moet ophalen ( via POP3 op mijn domein ).

Uiteraard zijn alle settings correct ingesteld en haalt hij als alles goed gaat de mail ook keuring binnen, echter:
Zeer regelmatig, en dan de laatste tijd weer eens veel vaker meldt de mailclient dat het wachtwoord/aanmeldnaam niet correct zou zijn!

Als ik dan annuleren klik en daarna op verzenden/ontvangen klik dan kan het zijn dat de mail zomaar binnenkomt ( het verbinden gaat dan in ieder geval goed ) maar ook kan het voorkomen dat het nog 10x fout gaat. Op dat moment kan ik wel gewoon met de twee browsers ( IE + Opera het internet op ).

De internet-verbinding is wel zeer matig, ook regelmatig met volle bak signaal` H` . Ook komt het regelmatig voor dat telefoongesprekken niet aankomen bij voldoende signaal maar dat er wel een paar seconden later het gratis SMS-je van T-mobile komt met de melding van het gemiste gesprek.
RadioRom is de laatste en die lijkt als beste te werken.

Uiteraard staan instellingen goed en verander ik die niet, doe geen reset of wat anders dan ook. De kans lijkt groter dat het goed gaat als ik in de auto stap, kilometers verderop rijd en dan nog eens een poging doe.

Raar maar waar; iemand soortgelijke toestanden en moet ik dan denken aan een probleem bij T-mobile of bij mijn TD?