he ik zoek een leuke kast, niet te duur en geen AOPEN HQ-blablabla
Maar gewoon een leuke kast (wel bigtower) maar niet al te duur
Maar gewoon een leuke kast (wel bigtower) maar niet al te duur
Alle proemn in n drek
Alle proemn in n drek
Verwijderd
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Nature will strike back.....
jah gewoon addtronic nemen die kost alleen zonder voeding al 328,- >:)>:) wou hem zelf ook kopen totdat ik maar mijn case gemod heb.Op donderdag 01 maart 2001 23:31 schreef zork het volgende:
Addtronics 7896a + Enermax 330 Watt PSU
Nee, ff serieus, InWin kasten zijn vaak wel cool moet ik zeggen...
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Die kasten heb ik dus ook (Antec kasten kopen evt. zonder PSU !!) , maar dan incl. een 340Watt (Sirtec HPC-340-201) PSU.Op vrijdag 02 maart 2001 08:49 schreef arnoudo het volgende:
Ik ga deze zeer waarschijnlijk kopen. Enige leverancier is Progress. Die levert deze voor 250,- ex. btw.
[edit]Oh, en er zit dan ook een 300Watt voeding bij voor die prijs...
Verwijderd
Verwijderd

hehe ja hij ICQde mij al, dat hij hem ging verkopen aan iemand met 2 linkerhandenOp vrijdag 02 maart 2001 10:32 schreef Sir_Floppy het volgende:
Iets zegt mij dat ie zijn kast verkloot heeft bij het oververven:P
Als je ook eens je verdere eisen erbij zet dan zou dat helpen.
Denk aan plaats van de voeding, soort voeding, hoe de zijpanelen eraf gaan, kleur, materiaal etc
Verwijderd
Verwijderd
Wat een ongelofelijke zuigreden... Als dat de reden is dan moet je echt origineel doen, koop een Sun of een SGI... tjeesssssssOp donderdag 01 maart 2001 22:50 schreef tva_goku het volgende:
Omdat half nederland ene aopen heeft, en ik ben niet zo iemand die alles hetzelfde wil hebben dus daarom geen aopen
blup
hij ziet er leuk uit, maar het is een dikke k*t kastOp vrijdag 02 maart 2001 13:39 schreef petpas het volgende:
Houd maar op met zoeken. Bij funprice staat een mooie kast welke er beter uiziet dan die kale dingen die men je tot nu toe heeft laten zien.
Kijk en bewonder:
[afbeelding]
En dit bakkie kost maar een kleine F 149,= Heeft een 300Watt voeding.
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Verwijderd
Geen loze uitspraken roepen maar deze ff onderbouwen!Op vrijdag 02 maart 2001 13:59 schreef tjAb82 het volgende:
[..]
hij ziet er leuk uit, maar het is een dikke k*t kast
Verwijderd
Verwijderd
die inwin kast heb ik dus nu te koop, met blauwe ledjes en nog wat zooi.. wel miditowerOp vrijdag 02 maart 2001 12:41 schreef Cobra het volgende:
Ik heb zelf een INWIN case
[afbeelding]
en ik ben er super tevreden over!
goede kast voor weinig geld
(BTW) ik ga er vandaag blauwe leds inzetten.. is veel mooier
Verwijderd