Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een telefoon die twee simkaarten kan gebruiken, weet iemand iets van een liefst recentelijk toestel?
Momenteel draag ik mijn mobiel plus zakelijke telefoon mee, wat nogal een gedoe is.
Heb al een beetje geklooid met doorschakelen maar mis dan toch een paar dingen.

Ik had zelf al een paar telefoons gevonden, maar de meeste zijn niet echt meer van de tijd.
Had een iPhone replica gezien waar dit in zat, maar eenmaal in me handen dacht ik toch maar niet :)

Iemand eventueel ervaring met dit?
http://www.dual-sim.nl/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2009 20:58 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Googlen op 'Dual sim' lijkt me niet al te moeilijk?
Anders even kijken op www.nieuwemobiel.nl ofzo en filteren op dual sim?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik had zelf al wat toestellen gevonden, maar was meer uit op ervaringen enzo ;)

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ligt veelal aan het toestel zelf...
- Zijn de beide nummers tegelijk bereikbaar of niet
- Kun je zelf kiezen met welk nummer je belt als je iemand belt

Ligt echt aan het toestel.. Als je 'n toestel op 't oog hebt kun je dat wel vinden met Google / Tweakers.net

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Dan vertel ons welke je al gevonden hebt en wat je ervan vond, voordelen en nadelen. Dan komen er vast meer hun ervaringen delen.

Do what you love, do it often

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 10:12

AzzKickah

06-CENSORED

Nou ik kan je in ieder geval vertellen dat je die pruts-dingen voor 2 sims in 1 telefoon beter links kunt laten liggen, want die dingen werken gewoonweg niet.

Op mijn werk hadden we zo'n dingetje besteld, incl. zo'n SIM knipschaar-ding-apparaat, waarmee je de SIMs dus (in theorie) niet verkeerd kunt knippen.
Nou die werkte dus niet. Met meerdere SIMs en verschillende telefoons geprobeerd. Klachtje ingediend, nieuwe gekregen.
Werkt net zo hard niet :')

Telefoon geeft gewoon aan 'Plaats SIM'.

[ Voor 4% gewijzigd door AzzKickah op 17-07-2009 21:15 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hoe je het ook went of keert, dit blijft een 'help ik zoek'-topic en die staan we niet toe; zie ook GSM's Beleid

Daarnaast: met een beetje eigen inzet moet je makkelijk je vraag zelf kunnen beantwoord en daarom gaat deze op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.