Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ip hider

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo.

ik had een vraag zoek ip hider voor hulu.
ik aniomizer geprobeerd maar me internet werd te langzaam IE8 crasht .
en die gratis schield gevalt maar die werkte niet meer. kent iemand er één?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

http://anchorfree.com/downloads/hotspot-shield/ ?
Laatst eens geprobeerd (icm Windows 7), werkt perfect :)

[ Voor 37% gewijzigd door Raven op 17-07-2009 19:20 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-11 00:33
Wat een TS... :/

Vertaal dit aub eens in normaal standaard Nederlands. Zelfs als je dyslectisch bent (ik weet niet of jij dat bent) of de taal niet perfect beheerst, kan je er altijd nog een spellingscontrole overheen jagen, en een werkwoordcontrole, en je zinnen staan bijna verticaal, zo scheef zijn ze. Maak er eerst een volledige TS van, met wat je al ondernomen hebt, wat er is foutgegaan, etc.

Heb je al gegoogled?

Verwijderd

Topicstarter
werkt niet meer op hulu

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Zo gaat het niet.

Je bent er al een paar keer op gewezen, wil je in het vervolg alsjeblieft de aanwijzigen die andere modjes je geven - zoals het je houden aan onze huisregeltjes voor wat betreft wat wel en niet toegestaan is ( zie Verwijderd in "Flight Simulator - deel 82" ) opvolgen?

[ Voor 89% gewijzigd door alt-92 op 17-07-2009 19:28 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.