[DELL] LCD beeldscherm stand-by

Pagina: 1
Acties:

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04 12:11
Hallo Tweakers leden,

Na lang zoeken op o.a. T.net en Google, heb ik toch maar besloten om een topic te openen zodat ik mijn probleem specifiek kan aangeven. Sinds vandaag (17-07) hebben wij wat problemen met een LCD scherm die hier staat, deze LCD scherm staat in de server ruimte.

Er moesten vandaag twee servers worden ingerold, alleen bij beide servers kwam er geen beeld. De beeldscherm bleef op stand-by staan (oranje lampje), na verschillende oplossingen te hebben geprobeerd werkte de beeldscherm nog niet (onderaan me bericht zie je de oplossingen die ik heb uitgevoerd). Voor de zekerheid heb ik ook even mijn laptop erop aangesloten, het vreemde is dat hij toen wel werkte. Terwijl de servers ook altijd hebben gewerkt op die beeldscherm.

Om uit te sluiten dat het aan de servers lag, heb ik even een ander beeldscherm erbij gepakt en ze daarop aangesloten. Op deze beeldscherm werkte ze wel gewoon, hierdoor kan (volgens mij) worden uitgesloten dat het niet aan de servers lig.

Mijn vraag aan jullie is nu dan ook, of jullie een idee of er nog iets te redden valt aan de beeldscherm.

Oplossingen:
· Andere kabels
· Ander toetsenbord (USB en PS/2)
· Stroom eraf (30 minuten)

Specificaties:
· Beeldscherm: Dell E173FPc
· Server 1: Dell PowerEdge 750
· Server 2: Newisys 2100
· Laptop: Packard Bell Easynote MX52-B-014

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Met vriendelijke groet,
Jeffrey