Het spel Galava bestaat al een hele tijd, met de oprichting van een Beta server. Vorige week is het spel echter uit Beta modus gegaan en heeft de nodige updates meegekregen. Veel Beta spelers vonden het vervelend dat als je eenmaal was aangevallen, het bijna onmogelijk was om je weer te herstellen. Daar zijn nu updates voor uitgekomen, dus ook de mensen die niet tevreden waren raad ik aan om het nogmaals uit te proberen! (Lees eerst deze hele TS door voordat je je registreert: je krijgt namelijk 10.000 gold extra als je je via een referral link aanmeldt)
Het doel
Bouw je eigen imperium! Dit concept kennen we natuurlijk al van spellen zoals Cybernations, een ruimtespel waar ik de naam van ben vergeten, etc. Doormiddel van progression punten (die kan je met je grondstoffen kopen), kan je meer land ontwikkelen waardoor je inkomsten weer stijgen. Daarnaast kun je ook oorlog gaan voeren om te plunderen of om iemand te slopen. Elke 6 uur kan je collecten; het maakt dus in principe niet uit (oorlogsvoering daar gelaten) of je elke minuut van de dag zit of dat je maar 1x per dag of meerdere dagen inlogtRegistratie
Je zult je eerst moeten registreren voor Galava. Dit kan je doen door gewoon naar de website te gaan: www.galava.net.Je eerste provincie
Het is op het moment aan te raden om te beginnen met sowieso Plains, aangezien dat de meeste food oplevert (en je dit nodig gaat hebben om soldaten te kopen of land te ontwikkelen!). Meer over de verschillende landtypes kun je vinden op de wikipedia. Zelf koos ik voor Plains + Hills. Kwam wel stone + wood tekort, maar zodra je 60 progression hebt (kost een weekje) kan je een 2e provincie maken (daarbij heb ik gekozen voor Plains + Mountain)Peace of War mode
Je kan pas uit peace mode als je een tweede provincie hebt: dus als je 60 progression points hebt. Als je in oorlogsmodus zit verdien je veel meer gold en recources, erg belangrijk dus om zo snel mogelijk die 60 punten te krijgen! Maar let op: je moet wel zorgen dat je veel soldaten hebt! Zodra je uit peace mode bent kun je namelijk worden aangevallen.. Momenteel heb je 1,5k soldaten nodig voordat je veilig bent, maar over een week zul je al snel 5k soldaten nodig hebben! Vraag het gewoon even voordat je uit vredesmodus wil gaanTips
- Om de zoveel land kan je gebouwen ontwikkelen welke je inkomsten laten stijgen (mills, mines, farms). Deze kan je bouwen op 188 land, 263 land, 338 land, etc. Elke +75 land dus!
- Je hebt per provincie een tradeslot.. Zorg dus dat je elkaar een tradeverzoek stuurt
offtopic:
Dit is mijn eerste topicstart, zal vanavond eens kijken hoe ik hem visueel aantrekkelijker kan maken
Dit is mijn eerste topicstart, zal vanavond eens kijken hoe ik hem visueel aantrekkelijker kan maken
[ Voor 8% gewijzigd door een moderator op 31-07-2009 17:46 ]