Toon posts:

ander email adres > geen 'activatie sleutel'

Pagina: 1
Acties:
  • 409 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet dat het niet de bedoeling is om een 'alternatief' account te maken, maar op frontpage@tweakers.net kreeg ik geen reactie terug. Vervolgens maar getwittert (moet toch contact zoeken), helaas bleef antwoord uit.

Mijn account is; himlims_ - daarop wilde ik mijn hotmail > gmail adres aanpassen.
Bij account instellingen wordt daarvoor een optie geboden, en zou ik een 'activatie sleutel' moeten krijgen.
Echter heb ik tot op heden geen nieuwe actievatie sleutel ontvangen (meerdere malen opnieuw aangevraagd)

Graag zou ik gebruik willen maken van mijn standaard account, maar dat gaat nu dus niet meer.

Wat te doen?

//edit
ben wel zo slim geweest mijn spambox te controleren.

er stond nadrukkelijk in de toelichting dat ik moest mailen naar frontpage@t.net daar mijn bericht(en) heen gezonden. Wil nog best kopietje naar gathering doen, maar je geeft aan dat dat waarschijnlijk niet (meer) nodig is

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2009 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Die zit ook niet in je spam folder? Normaliter kan je ook mailen naar gathering@tweakers.net, maar aangezien je hier al een topic hebt (zou eigenlijk in SM horen), dan wordt 't wel opgepakt.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Eigenlijk gewoon geduld hebben tot iemand terug mailed. Je hebt het vanacht aangepast en toen waarschijnlijk ook de mail gestuurd. Vind je het gek dat niemand rond die tijd terug mailed? :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:23

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
BtM909 schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 10:55:
Die zit ook niet in je spam folder? Normaliter kan je ook mailen naar gathering@tweakers.net, maar aangezien je hier al een topic hebt (zou eigenlijk in SM horen), dan wordt 't wel opgepakt.
Daar is ook ook mail op binnengekomen vannacht om 1 uur, dus hij wordt wel beantwoord, maar dat kan even duren.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kees schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 10:58:
[...]

Daar is ook ook mail op binnengekomen vannacht om 1 uur, dus hij wordt wel beantwoord, maar dat kan even duren.
Tja, crew hoeft natuurlijk niet 24 uur online te zijn, dat detail had ik ff gemist :)

Kan je wel zien of de activatiemail de deur uit is gegaan?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat er geen support wordt geleverd in de nachtelijke uurtjes snap ik, was in de veronderstelling dat 't rond deze tijd wel behandeld zou zijn. vind je gek dat ik ongeduldig ben met mijn tweakotine :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 11:00:
Dat er geen support wordt geleverd in de nachtelijke uurtjes snap ik, was in de veronderstelling dat 't rond deze tijd wel behandeld zou zijn. vind je gek dat ik ongeduldig ben met mijn tweakotine :X
Waarschijnlijk ben je niet de enige die mailed mocht het probleem bij tweakers.net liggen en sowieso zullen er wel meerdere emails in die inbox hangen (veronderstelling), dus het duurt even voordat het doorgenomen is.
BtM909 schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 10:59:
[...]
Kan je wel zien of de activatiemail de deur uit is gegaan?
In de admin staat iig wel gewoon netjes 'succes'. Er zijn ook sindsdien nieuwe users aangemeld bij tweakers.net, dus het lijkt erop dat de uitgaande mail ook gewoon werkt :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kun je eigenlijk wel een account registreren/aanvragen op een gmail adres?

staat mij iets 'vaag bij' dat hotmail e.d. (free-mail) niet geaccepteerd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Psst, we zijn gewoon vrijwilligers hoor. Die op dit moment nog een beetje vakantie hebben ook. Binnen een uur "kantooruren" een antwoord verwachten en dan dus meteen twitteren, een nieuwe account aanmaken en hier rappeleren vind ik zachtgezegd niet-netjes :o

Ik heb in ieder geval nog geen vakantie@work en kom er de komende uren waarschijnlijk niet aan toe.

Bij een werkende account kan je (afaik) je mailadres veranderen naar elk (bestaande) mailadres.

[ Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 17-07-2009 11:08 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

F_J_K schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 11:07:
....
Bij een werkende account kan je (afaik) je mailadres veranderen naar elk (bestaande) mailadres.
Behalve met van die disposable emailadressen, maar hotmail/gmail zijn tegenwoordig gewoon weer mogelijk.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
no hard feelings, gezien ik geen feedback kreeg (als zijnde automatisch mailtje) was ik in de veronderstelling dat er iets niet kloppend was.

mijn excuus voor 't vervuilen van de user db

vrijwilligers werkt wordt gewaardeerd hoor,

//edit
wat voor tijdsbestek moet ik aan denken?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2009 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit minus 1 minuut :+

hollandhards is geband :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.