Geen Internetverbinding in Hoofddorp met Sonera

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• fransf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-03 19:41
Ik wil graag weten of er ook meer mensen zijn in Hoofddorp die laatste tijd geen internet verbinding hebben via de kabel met sonera.
of dat die plotseling weg valt.
want de ene buurman kan wel internetten de andere buurman niet.
dus wil ik het graag weten

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Voortaan ff een normale subject maken, dus gewoon kleine letters. Heb nu ff ge-edit.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Heb gemerkt dat er erg veel problemen zijn met ip-toewijzingen laatste tijd. Zal wel problemen met DHCP-server(s) zijn...
Afwachten vrees ik....

Heb er zelf ook regelmatig last van (= ca. 3 keer per week) Meestal na uurtje weer verholpen.

• Shadowtje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:35

Shadowtje

Shadow

dit is de eerste dag sinds deze week dat ik weer een heel potje delta force online heb kunnen spelen (duurt maar 30 min :?)
Gek word je daarvan, elke x je verbinding er uit. en dan na 5 tot 10 minuten weer gewoon op nieuw beginnen.
maar moet ik wel zeggen dat de verbinding vandaag voor et eerst weer BETER ging dan vorige week.
Ik woon overigens in Hoorn, volgens de helpdesk (ben 1x doorverbonden. toen ze zeiden dat de w8tijd meer dan 50min was heb ik maar opgehangen) is het in heel noord-holland feest |:(

dit is geen link

Verwijderd

Ja! Heb ik ook veel last van! Soms doet ie het echt de halve dag niet... |:(
De eerste maanden ging alles nog goed en heerlijk snel, maar de laatste tijd is het zeer bedroevend.
Heb de helpdesk al gebeld, maar had geen zin om 30 minuten te wachten op een 0900 nummer.. heb toen een mailtje gestuurd, maar (uiteraard) geen reactie.. :( Dus toen zelf maar ff wat research gedaan en kwam uiteindelijk hier terecht:
http://sgv.soneraplaza.nl/html/archief/artikelen2001/art-210201.html
Als ik het goed begrijp zijn de klachten wel bekend en wordt er wat aangedaan :? Ben benieuwd..

Verwijderd

ik betaal niet meer voor deze onzin bij sonera ik besteet liever mijn geld ergens anders aan....

Verwijderd

Hier in omgeving Hoorn zit Sonera ook een beetje te flippen, geen verbindingen en verbindingen die opeens verbroken worden terwijl je online zit te spelen :( Hopenlijk maken ze er gauw een eind aan

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
volgens mij ben ik de enige gebruiker van sonera die nooit problemen heeft :)

PSN: Houtvlot

• Shadowtje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:35

Shadowtje

Shadow

Op vrijdag 02 maart 2001 20:14 schreef dinges het volgende:
volgens mij ben ik de enige gebruiker van sonera die nooit problemen heeft :)
Nooit problemen? Sonera?
moet je toch es nagaan of je echt bij sonera zit. et is in hoorn nl. een RAMP...
elke keer als je downloads snel gaan (komt al niet zo vaak voor) vliegt deze week de verbinding er weer uit |:(

word er gewoon gek van

dit is geen link

Verwijderd

Alleen in et begin probz gehad met de administratie..

in april heb ik et weer een jaar, egt geen probz bij mij(Dordrecht)

ennuh dit is Sonera , kijk maar effe voor de grap >:)

• bananenbuurman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-05-2024
gewoon andere buurman nemen...
Pagina: 1