Dataoverdracht uitschakelen op iPhone?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10-2022
Hi,

ik ga morgen op vakantie naar het buitenland. Graag neem ik mijn iPhone mee, om te SMSen en te bellen. Echter wil ik liever geen gebruik maken van dataoverdracht in het buitenland ivm hoge kosten. Ik heb mijn "nieuwe gegevens" instellingen op handmatig gezet en push uitgeschakeld.

Ik heb een Google contacts en calendar push account ingesteld, en zelfs als ik mijn gegevens op handmatig instel en WiFi uitschakel worden de gegevens opgehaald als ik bij telefoon naar contacen ga, naar het adresboek zelf (de app) of als ik mijn calendar app open. Ik wil eigenlijk deze hele handel platleggen in het buitenland. Is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:09

Snippertje

Light up your life

Ja via een jailbreak. Edge uitschakelen, 3G uitschakelen en Wifi uitschakelen. Klaar :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Dat gaat automatisch... kijk maar eens onder netwerk -> roaming (dacht ik) staat standaard aangevinkt. Dat houdt in dat je geen gebruik maakt van datanetwerken in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:08
Er is gewoon een optie om data roaming uit te zetten, hoef je verder niets te doen (heb ik zelf ook gedaan toen ik in Amerika was)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-10 09:51
Aloys schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 21:31:
Dat gaat automatisch... kijk maar eens onder netwerk -> roaming (dacht ik) staat standaard aangevinkt. Dat houdt in dat je geen gebruik maakt van datanetwerken in het buitenland.
Die optie staat standaard uitgevinkt als het goed is en dat is ook de stand waarop je geen gebruik maakt van internet in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
@Mickey NL: Zou goed kunnnen hoor.. aan/uit.. k vind het maar een beetje onduidelijk. Het komt er in elk geval op neer dat standaard dataroaming uit staat. (hoe het vinkje dan staat weet ik niet :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10-2022
Ah kijk, da's mooi! Het stond bij mij al uit, dus geen zorgen :). Thnx!
Pagina: 1