Hallo mensen, mijn eerste post op dit mooie forum!
(Het spijt mij als ik in het verkeerde deel heb gepost, of als het al is gepost)
Ik heb een vraag die mij al een half jaar lang kwelt..
Welke ATI Radeon kaart heb ik uit de 4800 series?
Ik heb al in verschilldende hardware programma's gekeken, CCC, Pc wizzard ,GPU Z etc...
Maar hun vertellen allebij het zelfde: ATI Radeon 4800 Series
Ik heb ook al op mijn videokaart gekeken, en daar staat ook niks op
..
Mijn doos/bon van mijn videokaart heb ik niet meer, ik heb m'n videokaart nu 1 jaartje.
Eigenlijk denk ik dat ik een 4850 OF een 4870 heb, alleen weet ik niet welke..
Als iemand hier een manier weet om er achter te komen, dat zal me helemaal blij maken, aangezien ik graag wil weten welke ik heb..Dan kan ik zien wanneer ik moet upgraden..
Met vriendelijke groet,
Hoteldebotel
ps: Als iemand een foto nodig heeft van mijn videokaart, moet je het even zeggen!, dan maak ik er eentje!
(Het spijt mij als ik in het verkeerde deel heb gepost, of als het al is gepost)
Ik heb een vraag die mij al een half jaar lang kwelt..
Welke ATI Radeon kaart heb ik uit de 4800 series?
Ik heb al in verschilldende hardware programma's gekeken, CCC, Pc wizzard ,GPU Z etc...
Maar hun vertellen allebij het zelfde: ATI Radeon 4800 Series
Ik heb ook al op mijn videokaart gekeken, en daar staat ook niks op
Mijn doos/bon van mijn videokaart heb ik niet meer, ik heb m'n videokaart nu 1 jaartje.
Eigenlijk denk ik dat ik een 4850 OF een 4870 heb, alleen weet ik niet welke..
Als iemand hier een manier weet om er achter te komen, dat zal me helemaal blij maken, aangezien ik graag wil weten welke ik heb..Dan kan ik zien wanneer ik moet upgraden..
Met vriendelijke groet,
Hoteldebotel
ps: Als iemand een foto nodig heeft van mijn videokaart, moet je het even zeggen!, dan maak ik er eentje!