blauwe blokjes in 3d modus? ati radeon hd 4850

Pagina: 1
Acties:

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-05 12:34

D33F

Tweelingtemmer

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem dat ik heeel af en toe soort van artifacts heb in 3d modus, ze gaat om een klein groepje blauwe vierkante blokjes. Mijn kaart is niet overclocked ook zijn de temperaturen zwaar in orde, en het gebeurd zowel in zware applicaties als in minder zware zoals quake 3 (wat eigenlijk mijn kaart maar amper belast).

In desktop heb ik hier nog nooit problemen mee gehad, ook draai ik overal de recentste drivers van.

Ook in de X3 the treat benchmark gebeurde dit altijd op hetzelfde punt (wat mij laat denken aan een driver related probleem).

Zijn er meer mensen die hetzelfde meemaken?, het is iig niet altijd zo, soms kan ik uren lang spelen zonder, en dan ff plop komen de vierkantjes weer na vervolgens weer voor een lange tijd te verdwijnen.

Lies are obvious to read because the truth is already written

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03-2025

Xenomorphh

Soep met Ballen

komen deze altijd op dezelfde plek? want dan zou ik eerder denken dat er wat is met je monitor probeer er is een andere monitor aan te hangen.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Zou ook gewoon een "foutje" in de drivers kunnen zijn. Ik krijg soms ook artifacts in command&conquer3, ook met een HD4850, maar de temperatuur is prima in orde en bij andere spellen/tests zijn er geen artifacts, dus de kaart zelf is prima in orde. Het zou kunnen dat jij hetzelfde "probleem" hebt (ik vind het geen groot probleem maar dat ligt er maar net aan hoe storend het is)

Edit: wacht, het is bij jou juist wel bij alle applicaties... Dan is er wel meer aan de hand ja. Je kan in ieder geval proberen de drivers opnieuw te installeren maar zoals Xenomorphh al zei is het raar dat het maar op één punt gebeurt. Dan zou het hardwarematig kunnen zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door bwerg op 16-07-2009 20:34 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.