Eej jof blikkie!
Nog nooit gezien, of opgevallen.
Ik denk niet dat je deze in elke sigaren shop te halen valt..
Is deze van jouw? waar heb je hem dan weg. ik denk dat deze alleen bij groothandel of internet te verkrijgen is.......
Ik denk een gewilt object onder de Q3 fans
Is deze van jouw? waar heb je hem dan weg. ik denk dat deze alleen bij groothandel of internet te verkrijgen is.......
Hum, jammer dat je pics het niet doen, ik ben nu wel benieuwd.
Bij mij doen ze het wel...... ik heb ook welles problemen met pics.Op donderdag 01 maart 2001 19:05 schreef -polle- het volgende:
Hum, jammer dat je pics het niet doen, ik ben nu wel benieuwd.
Hij is van mij, gewonnen met een vraag in de Veronica gidsOp donderdag 01 maart 2001 18:56 schreef Bloodclot het volgende:
Eej jof blikkie!
Ik wil hem best verkopen.....
ik zou nooit veel over hebben voor zo'n gaar koekblik
Aha, ik heb beeld !:) (Zeker geocities.com)
Hum, ik vind het wel een lollig broodtrommeltje, maar ik denk dat je er niet echt veel voor kan vragen. Quake 3 : Arena is denk ik namelijk wel over zijn hoogtepunt heen....
Hum, ik vind het wel een lollig broodtrommeltje, maar ik denk dat je er niet echt veel voor kan vragen. Quake 3 : Arena is denk ik namelijk wel over zijn hoogtepunt heen....
Blik kreeg je als je Q3 in de VS pre-orderde
Echte die-hard fans hebben er dus 1 (ik niet...maar vond Q3 ook niet supercool ofzo.........UT roelez...:))
Echte die-hard fans hebben er dus 1 (ik niet...maar vond Q3 ook niet supercool ofzo.........UT roelez...:))
Gadgeteer
Er zijn er op een gegeven moment nog een aantal bijgedrukt, dus de oplage is niet echt laag. Er zijn ook verschillende versies, zo zijn er uitgaves met alle handtekeningen van id-software medewerkers op de doos.
Ik krijg hem misschien maandag. Mijn baas zit in america en zou er ééntje voor me meenemen als hij hem tegen zou komen
Ik krijg hem misschien maandag. Mijn baas zit in america en zou er ééntje voor me meenemen als hij hem tegen zou komen
Nope.Op donderdag 01 maart 2001 20:55 schreef Arrakis het volgende:
Kreeg je toch bij het spel als je hem kocht gewoon?
Ik heb ook dit 'prachtig' stuk blik:)
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Ik ben een echte Q3A Die-Hard fan.
Maar die gozer (Sir_killalot) die kan het niet eens. En heeft hem nu niet eens geinstalleerd.
En ik wil dat blik hebbuh!!
Maar hij doet natuurlijk weer moeilijk.
Zoals: Dan mag jij mijn case helemaal modden.
Maar die gozer (Sir_killalot) die kan het niet eens. En heeft hem nu niet eens geinstalleerd.
En ik wil dat blik hebbuh!!
Maar hij doet natuurlijk weer moeilijk.
Zoals: Dan mag jij mijn case helemaal modden.
Pagina: 1