VAAAAG !....PII 350 overklokken.....

Pagina: 1
Acties:

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 20:59
Ik probeerde eerder mijn PII 350 op een chaintech 6BTM moederboord met 1x 64MB pc100 te overklokken naar 3.5 * 122 maar dat lukte niet maar nu heb ik er nog 1x 64MB PC100 erbij gekregen en nu lukt het overklokken ineens wel ! eerst ( met 1x64MB )boote mijn pc geneens op 3.5*122 maar nu (met 2x64MB) zonder problemen !??! Weet iemand waar dit in gods naam aan kan liggen ?
PS: op 3.5*133 heeft hij het nooit gedaan ... hij start dan niet eens dos op :0

• Zwaluw
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-06-2003
Ik denk dat ik het weet.. maar ik denk dat jet toch niet helemaal succesvol is, maar dat zul je wel merken. Ga maar eens vlink met windows en grote programma's in de weer. Ik denk dat je 'slechte' dimm dan je systeem laat hangen. Maar toch.. veel succes ermee!!

• technopeuter
  • Laatst online: 21:50
heb je je bios aangepast of staat het bios op autoconfig voor het geheugen? dat maakt nl. veel uit.

diskeltische lurker

• Wild pigeon
  • Laatst online: 03-09 20:59
Zwaluw,ik heb net quake3 zitten spelen & flash & paint shopp ro6 open gehad zonder problemen! Dus tot dusver geen hangende pc :) En techopeuter ik heb eigenlijk geen idee wat betreft die bios volgens mij staad hij gewoon op auto...het enige wat ik heb aangepast is de CPU/BUS snelheid.... ik zou namelijk niet eens weten hoe/waar in de bios ik het ram geheugen zou moeten configureren sugesties altijd welkom !

Verwijderd

Hey guys, ik denk ik ga 's ff die PC van mijn pa klokken, hij heeft een P2B-F met P2-350... ik ga dus aan de slag, en merkte al vrij snel dat ie z'n FSB al op 133 had staan...? ik dach hoe kan dat nou, want hij heeft een P350 (3.5 * 100) maar wat blijkt nou, die CPU is eigenlijk een 266 processor, die op 133 mhz draait... wat vreemd mensen!!! Terwijl er P350 op de CPU staa!!!Dit houdt dus in dat hij momenteel z'n settings op 266*133=350 (afgerond) heeft staan... Hmmmmmmm hebben jullie het zelfde mee gemaakt!?

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-09 15:13
Cronik, je pa is flink opgelicht dan.... :(
Pagina: 1