Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharvinz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-08 13:57
Hey, ik heb echt een RAAR probleem bij render setup> common scroll je naar beneden bij devices.
Eerst stond daar iets anders microsoft xxxx nu staat er I/O handlers not found en als ik een kleine animatie render krijg ik er geen beeld bij.

AUB HELP MIJ :) 2de dag dat ik dit gebruik en nu al problemen.

ps. GOOGLE heeft niks geholpen :S
pps. geen idee of dit de goeie subforum is

[ Voor 6% gewijzigd door sharvinz op 16-07-2009 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Hallo Sharvinz, welkom op GoT!
Dit is inderdaad het goede forum voor je vragen over 3D-modelprogramma's. Ik ben zelf niet bekend met 3DsMax, maar anderen zeker wel. Je krijgt vast snel een antwoord, daarom raad ik je af om met hoofdletters een schreeuwerige tekst neer te zetten. Geduld geduld, er wacht vast geen strakke deadline op je.

Het helpt ons als je aangeeft met welke versie van Max je werkt. Verder heb ik het vermoeden dat Max je grafische kaart een beetje verloren is. Hoe je dat kunt oplossen weet ik niet, maar je zou een poging kunnen doen door de nieuwste drivers van je grafische kaart te downloaden en te installeren.

Mocht dat niet helpen, probeer dan ook Google even. Zoek met Engelse termen zoals 'Max I/O handlers not found'. Je kunt ook op dit forum zoeken, wie weet heeft iemand het probleem al gehad.

Verdere kleine vraagjes kun je ook in het algemene 3D-topic posten. :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharvinz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-08 13:57
Hehe dankje maar ik ben al wat langer hier op GoT :p.

Het is al opgelost.... Hoe?

Er was geen device daar lol, ik moest bijv 1-100frame intypen bij bevestiging van renderen.